Addicted2 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Zoals jullie weten is driver een na-aper van GTA, en hier nog zoeits: In 1976 was er de film "The negotiator" uitgebracht. In driver:parralel lines zit er een tank en die heet Negotiator. Nou is er in 1998 een film uitgekomen en die heette: The Enforcer. Kenners onder jullie () zullen dat herkennen van het gepantserde busje van het politiebureau in sa! Misschien een verwijzing of een lange neus naar driver of andersom? Reageren
Issie3222 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Ik weet niet of die EE bekendt is maar ik zou toch maar beter in 't Verwijzingen en Geintjes topic plaatsen. Daar zijn (denk ik) veel meer mensen die weten of 't een EE is of niet! Reageren
zezima0014 Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Absoluut niets mee the maken! Zo kun je veel dingen vinden die met films te maken hebben! Echt niets mee te maken, ook niet echt een topic waar veel mee gedaan zal worden! Reageren
tjoef Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 En driver is geen na-aper van GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.