Jump to content

Burglary missies

jethro

Recommended Posts

:unsure: Als je de burglar missies doet dan haal je die door 0ver de €10 000 te stelen maar moet dat in 1 keer of mag je het in meerdere keren doen en dat alles bij elkaar dan 10 000 moet zijn??? :blink:

Delen op andere websites

:unsure: Als je de burglar missies doet dan haal je die door 0ver de €10 000 te stelen maar moet dat in 1 keer of mag je het in meerdere keren doen en dat alles bij elkaar dan 10 000 moet zijn??? :blink:

ik snap je niet :huh: , moet je dan tot een bepaald bedrag komen? ik dacht dat dat alleen maar was om iets bij teverdienen ;)

Delen op andere websites

Ney ik heb gelezen dat je 10000 euro moet krijgen dus mijn vraag was moet je nou in 1 keer 10 000 euro aan spullen jatten

of mag je ook gewoon 5 keer 2000 euries aan spullen jatten?

Delen op andere websites

Ney ik heb gelezen dat je 10000 euro moet krijgen dus mijn vraag was moet je nou in 1 keer 10 000 euro aan spullen jatten

of mag je ook gewoon 5 keer 2000 euries aan spullen jatten?

kijk hier wat je wel nie allemaal met de zoek functie kunt vinden ;)

Delen op andere websites

tnx :lol:

sjit je moet het in een keer doen :angry: daar ga ik nog wel even over doen denk ik:(:(

Hoe kom je bij die wijsheid? Je hoeft het namelijk helemaal niet in 1 keer te doen. Als je 10 nachten lang elke nacht $ 1000 jat is het ook goed.

Delen op andere websites

komt er dan een berichtje te staan van : je heb nou 10000 euries ofzo:P?

Weet ik niet meer.. ik dacht van wel. Bovendien kun je ergens in je Stats zien hoeveel je al hebt.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...