Jorair Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Hallo, ik heb weer eens een probleem. Ik heb me net een nieuwe headset aangeschaft, Deze (Trust Hs-6400) Het is een headset met usb-aansluiting. Alles werkt goed, alleen mijn microfoon wil het maar niet doen. Ik heb al vanalles geprobeerd, opnieuw installeren, drivers updaten,... maar niets wil helpen. IK heb op internet al rondgezocht, en ik heb gelezen dat wel meerdere mensen dit voorhebben bij deze headset. Maar een oplossing heb ik nog niet. Is er iemand die mij kan helpen? Reageren
Naudin Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Misschien moet je bij de drivers van je geluidskaart iets instellen, heb ik ook wel eens gehad. Bijvoorbeeld een instelling veranderen naar "microfoon" of zoiets. Bij de nieuwe Realtek drivers gaat dat heel makkelijk. Reageren
Wrieh Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Al in andere USB Poort gedaan :O? Reageren
TomHagen Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Hallo, ik heb weer eens een probleem.Ik heb me net een nieuwe headset aangeschaft, Deze (Trust Hs-6400) Het is een headset met usb-aansluiting. Alles werkt goed, alleen mijn microfoon wil het maar niet doen. Ik heb al vanalles geprobeerd, opnieuw installeren, drivers updaten,... maar niets wil helpen. IK heb op internet al rondgezocht, en ik heb gelezen dat wel meerdere mensen dit voorhebben bij deze headset. Maar een oplossing heb ik nog niet. Is er iemand die mij kan helpen? Met welk programma gebruik je hem? Reageren
Jorair Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb het allebei geprobeerd, eerst werkte het niet. Maar ik heb mijn pc juist heropgestart en nu werkt het ineens . Ik weet welke nu de juiste oplossing was, maar bedankt alletwee. Reageren
teunkt11 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hallo, ik heb weer eens een probleem.Ik heb me net een nieuwe headset aangeschaft, Deze (Trust Hs-6400) Het is een headset met usb-aansluiting. Alles werkt goed, alleen mijn microfoon wil het maar niet doen. Ik heb al vanalles geprobeerd, opnieuw installeren, drivers updaten,... maar niets wil helpen. IK heb op internet al rondgezocht, en ik heb gelezen dat wel meerdere mensen dit voorhebben bij deze headset. Maar een oplossing heb ik nog niet. Is er iemand die mij kan helpen? ik heb jet zelfde probleem maar ik weet een op losing je moet naar deze computer>disc-c>programma files>microfoons>dan moet je die downloaden veel sucessss Reageren
Naudin Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hallo, ik heb weer eens een probleem.Ik heb me net een nieuwe headset aangeschaft, Deze (Trust Hs-6400) Het is een headset met usb-aansluiting. Alles werkt goed, alleen mijn microfoon wil het maar niet doen. Ik heb al vanalles geprobeerd, opnieuw installeren, drivers updaten,... maar niets wil helpen. IK heb op internet al rondgezocht, en ik heb gelezen dat wel meerdere mensen dit voorhebben bij deze headset. Maar een oplossing heb ik nog niet. Is er iemand die mij kan helpen? ik heb jet zelfde probleem maar ik weet een op losing je moet naar deze computer>disc-c>programma files>microfoons>dan moet je die downloaden veel sucessss Ik snap niet wat jij bedoelt. Ik heb niet standaard een map microfoons op mijn computer staan. En wat zou ik dan moeten downloaden? Misschien bedoel je drivers, maar dat heeft hij al gedaan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.