stefanz Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Okee ik had maar weer eens mijn map editor uit de kast getrokken en ben bezig met een heel nieuw eilandje te maken bij GTA SA Hier wat screenshots er zoals je ziet lopen er ook mensen rond Vanaf het hoogste gebouw: Dakterras: De brug naar het eiland: ik upload er later meer want het is nog lang niet af Reageren
.Senne Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ziet er geslaagd uit, ga je er ook voertuigen laten rijden/spawnen? Reageren
stefanz Geplaatst: 22 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ziet er geslaagd uit, ga je er ook voertuigen laten rijden/spawnen? Hehe ik weet niet hoe dat moet hoor XD die mensen spawnen daar ook alleen maar omdat ik rondgereden heb door SA, en gekeken heb bij welke gebouwen en op welke bankjes mensen zitten/spawnen dan kopieer ik die gebouwen, en dan spawnen die ventjes dus ook op mijn eiland XD Reageren
FerryN Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 Zeer mooi, Alles past aan elkaar, en niet dat je allerlei hoogte verschillen ziet. En alles past elkaar goed aan. KUTGW! Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 ziet er geslaagd uit, ga je er ook voertuigen laten rijden/spawnen? Hehe ik weet niet hoe dat moet hoor XD die mensen spawnen daar ook alleen maar omdat ik rondgereden heb door SA, en gekeken heb bij welke gebouwen en op welke bankjes mensen zitten/spawnen dan kopieer ik die gebouwen, en dan spawnen die ventjes dus ook op mijn eiland XD er is een tool om eigen paths te maken. zonder gebruik te maken van 3dsmax of andere moeilijke programma's. de tool heet: APE. je hoeft alleen een beetje engels te kunnen om de readme en de tutorial door te lezen. Download APE: Klik <<< onderaan de pagina. je kan altijd vragen. Veel suc6 Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Screen 3, die weg heb ik nog nooit gezien Ziet er goed uit, leuk dat er mensen spawnen Reageren
stefanz Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Screen 3, die weg heb ik nog nooit gezien Ziet er goed uit, leuk dat er mensen spawnen echt niet? dat is van de haven daar in de buurt Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Screen 3, die weg heb ik nog nooit gezien Ziet er goed uit, leuk dat er mensen spawnen echt niet? dat is van de haven daar in de buurt Ow daar Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Hoever staat het met de Mod? Reageren
dutchgod Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Hoever staat het met de Mod? volgens mij wou hij het gewoon even laten zien, het is volgens mij geen download Reageren
karel bubbel Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 haha, er zitten mensen op het hoogste gebouw op het eiland op bankjes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.