Bierbuikje Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Hier ga ik sigs tonen die in het teken staan van mij met verschillende thema's. Bierbuikje At Halloween Bierbuikje At Christmas Bierbuikje At Old and New Bierbuikje In the Snow Verwacht At the Forest Bewerkt: 26 augustus 2008 door Bierbuikje Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Vette sig BB maar wel iets teveel nadruk op je naam en dat maakt het weer niet mooi en waarom maak je niet eens een Sig met een Render? Heb je geen Photohsop? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Vette sig BB maar wel iets teveel nadruk op je naam en dat maakt het weer niet mooien waarom maak je niet eens een Sig met een Render? Heb je geen Photohsop? Ik heb wel photoshop, maar het draait hier om mijn naam. Niet om alles eromheen, alleen mijn naam. Net als mijn signature nu. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Update: Bierbuikje At Christmas Bewerkt: 24 augustus 2008 door Bierbuikje Reageren
cj101 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ze zijn gewoon verbazend mooi, jezelf in de belangstelling en dan een feest als tema. 9,5/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Bierbuikje At Old and New Bewerkt: 24 augustus 2008 door Bierbuikje Reageren
Vegeta Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 alleen eerste vind ik beeje mooi en die ene in je sig 7/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Bierbuikje At Old and New ik vind het niet echt een mooie sig en er staat een tyofout want in het engels zeggen ze niet Oud en Nieuw maar New Year zeggen ze daar Reageren
Vegeta Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 dat is geen typ fout dan heeft ie de woord gwn verkeerd geschreven Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 tyofout Tyofout zei je? Ja die maak ik dagelijks. Maar wel bedankt voor het melden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Bierbuikje In the Snow Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Tjah, je hebt al zo veel van dit soort sigs gemaakt, dus ik denk dat je idd wel eens een render mag proberen te gebruiken, ik denk dat dat wel goed zal staan. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Tjah, je hebt al zo veel van dit soort sigs gemaakt, dus ik denk dat je idd wel eens een render mag proberen te gebruiken, ik denk dat dat wel goed zal staan. Een render zou mijn sig verpesten. Het draait om mij. Geen renders dus. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Tjah, je hebt al zo veel van dit soort sigs gemaakt, dus ik denk dat je idd wel eens een render mag proberen te gebruiken, ik denk dat dat wel goed zal staan. Een render zou mijn sig verpesten. Het draait om mij. Geen renders dus. Ja, dat snap ik, maar ik geef je de tip mee om een render te gebruiken. Dat hoeft niet persé in zo'n sig te zijn, kan ook in een andere stijl zijn Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Tjah, je hebt al zo veel van dit soort sigs gemaakt, dus ik denk dat je idd wel eens een render mag proberen te gebruiken, ik denk dat dat wel goed zal staan. Een render zou mijn sig verpesten. Het draait om mij. Geen renders dus. Ja, dat snap ik, maar ik geef je de tip mee om een render te gebruiken. Dat hoeft niet persé in zo'n sig te zijn, kan ook in een andere stijl zijn Die zal ik ook wel eens gaan maken. Maar in dit topic alleen signature's waar het om mijn naam draait. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.