Jump to content

Bierbuikje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier ga ik sigs tonen die in het teken staan van mij met verschillende thema's.

Bierbuikje At Halloween

bierbuikjehalloweenbb4.png

Bierbuikje At Christmas

bierbuikjechristmasjx8.png

Bierbuikje At Old and New

bierbuikjeoudennieuwbz7.png

Bierbuikje In the Snow

bierbuikjeinthesnowdx6.png

Verwacht

At the Forest

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Vette sig BB maar wel iets teveel nadruk op je naam :duh: en dat maakt het weer niet mooi

en waarom maak je niet eens een Sig met een Render?

Heb je geen Photohsop?

Geplaatst:
Vette sig BB maar wel iets teveel nadruk op je naam :duh: en dat maakt het weer niet mooi

en waarom maak je niet eens een Sig met een Render?

Heb je geen Photohsop?

Ik heb wel photoshop, maar het draait hier om mijn naam. Niet om alles eromheen, alleen mijn naam. Net als mijn signature nu.

Geplaatst:
Bierbuikje At Old and New

bierbuikjeoudennieuwbz7.png

ik vind het niet echt een mooie sig en er staat een tyofout want in het engels zeggen ze niet Oud en Nieuw maar New Year zeggen ze daar

Geplaatst:

Tjah, je hebt al zo veel van dit soort sigs gemaakt, dus ik denk dat je idd wel eens een render mag proberen te gebruiken, ik denk dat dat wel goed zal staan.

Geplaatst:
Tjah, je hebt al zo veel van dit soort sigs gemaakt, dus ik denk dat je idd wel eens een render mag proberen te gebruiken, ik denk dat dat wel goed zal staan.

Een render zou mijn sig verpesten. Het draait om mij. Geen renders dus.

Geplaatst:

Ja, dat snap ik, maar ik geef je de tip mee om een render te gebruiken. Dat hoeft niet persé in zo'n sig te zijn, kan ook in een andere stijl zijn ;)

Geplaatst:

Ja, dat snap ik, maar ik geef je de tip mee om een render te gebruiken. Dat hoeft niet persé in zo'n sig te zijn, kan ook in een andere stijl zijn ;)

Die zal ik ook wel eens gaan maken. ^_^ Maar in dit topic alleen signature's waar het om mijn naam draait.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...