Jump to content

Woei. hardware configuratie hulp


ikt

Recommended Posts

Die toegangstijden zijn aardig hoog, Cas 9 en dan 'maar' 1333MHz. Kan je beter gewoon DDR2 kiezen.

EDIT: Ik zou dit kopen voor 900 euro

pc_900_33.jpg

Okay, ik heb het 'm verteld. Maar weet je ook wat het beste DDR2 geheugen is op dit moment?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook diegene die er nu geselecteerd zijn. Bevallen goed, die hebben andere mensen mij aangeraden. Als die vriend sneller geheugen wilt kan dat altijd, zou ik i.p.v. de Q9550 de E8400 nemen (E8600 en E8500 hebben eigenlijk geen meerwaarde behalve lager multiplier = makkelijker / hoger overklokken).

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is zijn dinges na de tips:

Prijs: 848 

Grafische kaarten ATI PCIe -

Club 3D HD 4850 512MB GDDR3

ATI Radeon HD4850, 512 MB, 256 Bit, PCIe x16 2.0

€ 149,-  

CPUs Socket 775 Core 2 Quad

Intel® Core™ 2 Quad Q9550

4x 2833 MHz, 2x 6144 kB, 1333 MHz, Yorkfield

€ 269,-  

Voedingen tot 600 Watt -

Asus P-50GA

500 Watt, ATX12V 2.2, ATX 2.03, EPS, 4 x, 6 x

€ 69,-  

Behuizingen Midi Tower -

Asus TA-863

4 x, 4 x, ATX

€ 25,-  

DVD-reWriters Serial-ATA -

Asus DRW-2014S1T

20 / 8 / 8 speed, 20 / 6 / 8 speed, Serial ATA/150, 16 / 48 speed

€ 35,-  

Moederborden Socket 775 -

Asus P5Q Deluxe

Intel® P45, 1.600 MHz, 1x PCIe x16, 2x PCIe x16 2.0, Crossfire, Sockel 775

€ 169,-  

Harddisks 3,5 inch SATA -

Samsung SpinPoint T

500 GB, 8,9 / 16 / 7200, € 0,11*, Serial ATA/300

€ 57,-  

Geheugen DDR2-800 -

OCZ 4 GB DDR2-800 Kit

4096 MB, CL5 5-5-18, 2 stuk(s), PC2 6400

€ 75,-

Link to comment
Delen op andere websites

Behuizing nog steeds niet aangepast... Ook zou ik een andere voeding nemen i.p.v. de Asus. Niet dat Asus slecht is maar ze zijn nog redelijk nieuw op het gebied van voedingen. Je kan beter voor CoolerMaster, PC Power & Cooling (OCZ), Fotron, Enermax etc. gaan. Oh en die DVD drive is niet een van de beste op dit moment, tevens weer Asus. Ga voor een Samsung of Lite-On.

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens het zoeken voor een plaatje van mijn Acer 7700G (is 4 jaar oud, en hij is totaal anders dan de computer die zo gaat komen) voor school, kwam ik op de site van Acer, en zag de Acer Aspire G7700 Predator. Ik heb de site naar mijn vriend toegestuurd, en nu wilt hij die gaan kopen. :puh: Hij heeft het aan zijn moeder gevraagt of hij wat geld mag pakken uit zijn bankaccount, zodat die genoeg heeft. Ik weet nog niet welke hij wilt kopen, de versie met een Core 2 Extreme of een Core 2 Quatro. Kan iemand zoeken naar de prijs van beiden? Ik ben opeens ook geïnteresseert. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens het zoeken voor een plaatje van mijn Acer 7700G (is 4 jaar oud, en hij is totaal anders dan de computer die zo gaat komen) voor school, kwam ik op de site van Acer, en zag de Acer Aspire G7700 Predator. Ik heb de site naar mijn vriend toegestuurd, en nu wilt hij die gaan kopen. :puh: Hij heeft het aan zijn moeder gevraagt of hij wat geld mag pakken uit zijn bankaccount, zodat die genoeg heeft. Ik weet nog niet welke hij wilt kopen, de versie met een Core 2 Extreme of een Core 2 Quatro. Kan iemand zoeken naar de prijs van beiden? Ik ben opeens ook geïnteresseert. :puh:
Heel duur... In Belgie was hij in de Media Markt voor €2999,- Ik denk als je alle onderdelen apart zou kopen, je goedkoper zou uitkomen.
Link to comment
Delen op andere websites

die acre predator pc's zijn idd niet de goedkoopste, als je zo'n systeem wil hebben haal dan een alienware uit de USA mocht je het echt ZEKER willen, dan ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit..

maar voor de rest dat syteem wat je eerder poste is niets mis mee, alleen als hij ermee gaat gamen zou ik tog een E8400 adviseren ipv een Q**** dual cores schalen op dit moment tog beter op games ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...