Nickonly Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb toen ik m'n nieuwe computer kocht er meteen een TV/ radiokaart bij gekocht (een ASUS MyCinema-P7131), waar ik heel leuk op TV kan kijken en radio mee kan luisteren via het progamma dat erbij zat genaamd CyberLink PowerCinema 5. Dit gaat allemaal gewoon goed, en kan gewoon normaal TV kijken en radio luisteren. Er is alleen één iets wat nogal hinderlijk is. Dat is dat als ik TV zit te kijken of naar de radio luister dat er soms opeens een raar getik overheen komt. Ik hoor het eigenlijke geluid nog wel, maar wel zachter, en dus met dat rare getik eroverheen. Dit is natuurlijk erg hinderlijk als je net een goed lied zit te luisteren. Gelukkig gaat het soms al snel weg, maar andere keren blijft het minuuten lang tikken. Het is inieder geval erg hinderlijk. Dus weet iemand hier iets op? Een simpele fix of update? Alvast bedankt, Nickonly P.S. Ik heb lang zitten twijfelen of dit nou in het Hardware of in het Software gedeelte moest, omdat ik niet zeker weet of het aan het progamma ligt of aan de TV kaart. Dus staat het hier nog verkeerd: Sorry Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Zeker net alsof je een klok hoort tikken? Dit probleem heb ik ook gehad, maar ik weet zo niet meer hoe ik het verholpen heb.... Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Is je Tuner kaart wel correct bevestigd? Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Euh, volgensmij zit'ie er gewoon goed in. Dus ik denk niet dat het dat is. Ik zal de voglende keer dat ik de computer nog eens open heb liggen wel eens kijken, maar ik denk niet dat dat het is. En het is inderdaad alsof er een klok tikt. Maar dan wel een klok die op hol geslagen is, want het is een stuk sneller dan 1 tik per seconde. Weet je echt niet meer wat je gedaan hebt? Of iemand anders? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.