gtaOwnd Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 ik heb een probleem , ik had gisteren noobmodev20 geinstalleerd , en ik wou toen gta sa spele maar toen las ik de lees_mij en daar staat in dat het alleen in new game werkt , dus ik zou het willen stopzetten maar ik weet nie hoe . :S heb hem al defenitief verwijderd en in software gezien maar hij staat nog altijd op. Hoe kan ik hem inactief zette ??? ps: noobmodev20 is heel goed maar bij mij duurt het 15min spele en hij loopt vast dus daarom wil ik hem nietmeer gtaOwnd ^^ Reageren
ikt Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Originele sciptbestanden terugzetten Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 en de American.GXT dus dit: American.gxt Script.img MAIN.scm dan is de mod helemaal verwijderd Reageren
gtaOwnd Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 en hoe en waar doe je dat , dit is men eerst gebruikte mod dus. Reageren
ikt Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Je kunt die files requesten in een topic, want ik neem aan dat je de files niet hebt gebackupped omdat je nog nieuw bent met het modden van GTA . http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=26470 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Je vraagt hier * American.gxt * Script.img * MAIN.scm Aan, Je gaat naar: C:\Program Files\Rockstar games\GTA San Andreas\Data\Script. Daar vervang je je bestaande Script.img en MAIN.scm met de gedownloade. En ik weet niet waar american.GXT staat.. Reageren
.Senne Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 american.gxt staat in de map 'text'. Reageren
gtaOwnd Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) bedankt kerels maar men buurman heeft me geholpe , door men saved game te kopiere en dan unistall gta sa en dan het saved game terugzetten en "klaar" >>> Door Dutchy3010: Uitleg over illegale zaken verwijderd.<<< grtz gtaOwnd !!! ^^ Bewerkt: 28 augustus 2008 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.