Jump to content

Microfoon.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Als ik me microfoon aansluit, dan hoor ik mezelf door de boxen van m'n PC, maar niet op Skype en MSN. Dan zeggen ze dat er niets te horen is. Trouwens is het met zo'n roze rode aanluiting. Wie kan me helpen?

Geplaatst:
Hallo,

Als ik me microfoon aansluit, dan hoor ik mezelf door de boxen van m'n PC, maar niet op Skype en MSN. Dan zeggen ze dat er niets te horen is. Trouwens is het met zo'n roze rode aanluiting. Wie kan me helpen?

is het wel een Plug 'n Play mmicrofoon zoals ook op elke headset zit?

en de microfoon moet in de roze Inplug ja

Geplaatst:

Je moet bij MSN de microfoon instellen. Dat doe je bij Extra (in de menubalk) -> Audio en Video instellen.

De rest wijst zich vanzelf. Bij Skype zal ook wel zoiets kunnen, even uitvogelen denk ik.

Geplaatst: (bewerkt)

Over de boxen, moet je naar Volumeregelingen gaan, Opties, Eigenschappen en Microfoon aanvinken, en dan 'OK' klikken,en dan bij Microfoon (helemaal) laag zetten of 'Dempen' drukken.

En dan, moet je weer naar Opties gaan, en dan bij Mixerapparaat een andere optie kiezen totdat je bij 'Volume aanpassen' daar 'Opname' kan aanvinken, dan druk je op 'OK', en dan bij Microfoon proberen te selecteren door op 'Activeren' te drukken.

Later,

Bewerkt: door FerryN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...