Su Xi Mu Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb zowel Pest Control als Liquidize the Assets gedaan. Na de laatste missie heb ik perongeluk op gehangen en word ik niet meer gebeld. Weet iemand wanneer ik gebeld word, ik heb al veel rondgelopen en gereden? Reageren
Frans202 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) ik had hetzelfde miss moet je gwoon bij je telefoon en dan roman, of packie(weet niet zeker of hij dat was anders degene die je gelbelt had en waar je had opgehangen) pakken en dan op bellen klikken miss pakt hij m dan. had ik ook bij andere missies moeten doen. bij mij werkte het. hopelijk heb je hier wat aan anders weet ik het ook niet meer. Bewerkt: 23 augustus 2008 door Frans202 Reageren
cj101 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Volgens mij is dat U.L Paper, probeer hem te bellen. Reageren
Frans202 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 cj101 daar heb je gelijk in. Su Xi Mu pak je telefoon ga naar telefoonboek en pak U.L.Paper en druk op bellen misschien doet hij t dan Reageren
Su Xi Mu Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik heb alle nummers al gebeld. Reageren
Frans202 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 als je autosave aan hebt staan moet jhe die miss openen dat is dan net na de laatste missie en zal u.l.paper weer bellen(en dan niet ophangen! ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.