gta vcs-freak Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 heey gta-forum gastjes. ik weet hoe je dat masker bij burglary kan houden! STAP 1: typ de code XJVSNAJ (nu is het altijd nul uur). STAP 2: start burglary en laat die wagen ergens staan STAP 3: de tijd zal door die code altijd op 00:00 blijven staan zodat de tijd niet omgaat STAP 4: nu hou je je masker! ook zitten er nadelen aan, zoals: je kan geen missies doen, het is altijd donker, je hebt de hele tijd dat vervelende blauwe pijltje op je raar en die timer die maar op 6:00 blijft staan. al met al is het natuurlijk wel leuk voor degenen die van dat masker houden... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 heey gta-forum gastjes. ik weet hoe je dat masker bij burglary kan houden!STAP 1: typ de code XJVSNAJ (nu is het altijd nul uur). STAP 2: start burglary en laat die wagen ergens staan STAP 3: de tijd zal door die code altijd op 00:00 blijven staan zodat de tijd niet omgaat STAP 4: nu hou je je masker! ook zitten er nadelen aan, zoals: je kan geen missies doen, het is altijd donker, je hebt de hele tijd dat vervelende blauwe pijltje op je raar en die timer die maar op 6:00 blijft staan. al met al is het natuurlijk wel leuk voor degenen die van dat masker houden... Dit is opzich een handigheidje om het masker op te houden, en er zitten best nog wel wat nadelen aan, die je zelf al vertelde. En er zijn ook heel veel mensen die San Andreas spelen die niet willen cheaten. Reageren
tjoef Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je tijdens de burglary missions naar de kapper gaat en daar een ander kapsel neemt, de kapper het masker terug 'opzet' en dat je het ook na de missie behoudt. Reageren
K.O. Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk kun je er met behulp van een mod ook wel voor zorgen dat je het masker kan houden. Je kunt een ander bestaand masker waarschijnlijk vrij eenvoudig vervangen door dit burglary masker. Ik heb het niet uitgeprobeerd, maar als je dit per se wilt hebben is het het proberen waard. Echt moeilijk is het namelijk niet. @Mr. Sugo: Dat is precies wat ik bedoel -_-" ... Alleen zou ik het niet in plaats van een kapsel zetten, maar een ander bestaand masker. Een kapsel is namelijk heel iets anders dan een kledingsstuk. Bij een vervanging van een ander masker heb je de grootste kans dat het werkt, aangezien de .dff modellen meer overeenkomsten vertonen of identiek zijn. De texture komt dan goed op het masker te liggen en dus een beter resultaat ingame. Bewerkt: 25 augustus 2008 door K.O. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Of je gebruikt gewoon TXD Workshop, zoekt em op in "player.img" slaat em op als .PNG bestand, zoekt vervolgens een ander gezicht dat je niet gebruikt, bijv. een bepaald kapsel dat je niet leuk vind, Import het .PNG bestandje daarin en klaar is kees! of, klaar is gta vcs-freak...zo iets! Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 dat zou kunnen, maar ik kan niet modden ik denk dat ik het maar ga leren... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 dat zou kunnen, maar ik kan niet modden ik denk dat ik het maar ga leren... Slim idee http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14709 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.