Jump to content

Jester auto

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af he

Heb je een bepaalde plek bij GTA waar veel jesters rijden???

Ik kan overal komen maar ik vraag me toch af waar ik het beste opzoek kan gaan naar die auto

Dus weet jij het vertel het me pliesss!

Geplaatst: (bewerkt)

De Jester kan je importeren, ook als je nog geen voertuigen hebt geëxporteerd. Ook rijdt die vaak in dure wijken zoals west LS en The Strip. Maar het hangt er wel van af in wat voor auto jij rijdt. Als je in een 'simpele'/'goedkope' auto rijdt kom je 'm niet zo snel tegen.

@ hieronder: Uiteraard, ik ging ervan uit dat de Jester geen vaste plek had. :cab:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Ik vroeg me af he

Heb je een bepaalde plek bij GTA waar veel jesters rijden???

Ik kan overal komen maar ik vraag me toch af waar ik het beste opzoek kan gaan naar die auto

Dus weet jij het vertel het me pliesss!

Als je een Jester wilt hebben kun je gewoon naar de vaste spawnplek gaan http://nl.wikigta.org/wiki/Jester_locatie_..._San_Andreas%29

Bedankt man en _KoE_Mzungu natuurlijk ook

Aan jullie allebij heb ik wat ga het meteen in men mobiel zetten dan ga ik kijken of het werkt (heb op playstation)

Bewerkt: door Ruty
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Die gestoorde nicht van de vriend van Kendl heeft ook een Jester voor haar huisje staan. :bier:

Dat is de nicht van Ceasar, niet van Kendl.

En het is geen Jester, maar een Buffalo

Die gestoorde nicht van de vriend van Kendl heeft ook een Jester voor haar huisje staan. :bier:
Dat is de nicht van Ceasar, niet van Kendl. En het is geen Jester, maar een Buffalo
Leer lezen ofzo. Hackman beweert helemaal niet dat dat het de nicht van Kendl is, maar de nicht van de vriend van Kendl, oftewel Cesar. Dat het een Buffalo is, staat ook al in de post boven jou. Dus tenzij jij er langer dan 3 minuten over doet om 2 korte zinnetjes te typen... Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

De jester achter de Wheels Arch Angels is altijd op slot, helaas. Je kan een Jester volgens mij ook nog importeren, op vrijdag welteverstaan, voor $28.000.

Geplaatst:
De jester achter de Wheels Arch Angels is altijd op slot, helaas. Je kan een Jester volgens mij ook nog importeren, op vrijdag welteverstaan, voor $28.000.

Fout, heel soms is ie open!

Geplaatst:

Fout, heel soms is ie open!

Bij mij staat hij altijd open!

1 keer stond ie op slot, anders nooit ^_^

:dans: MegaPilot. :dans:

Geplaatst:

Waarschijnlijk is dat Random maar met een zo'n auto met een haak kun je hem alsnog hebben. Neem hem gewoon mee naar je garage en sla dan op. Dan kan je er wel in rijden enals hij voor de export is bedoelt kan je hem ook gewoon in de marker rijden terwijl hij nog op slot zit.

Ik zou niet weten wat de naam is van de auto met de haak alleen ik weet wel dat hij handig is voor mooie auto's die dan net weer op slot zitten bijvoorbeeld. Wie de naam weet kan hem hier melden. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...