Robin B Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Waar ligt de beste stuntplek en de mooiste freerunning route? Alvast bedankt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Waar ligt de beste stuntplek en de mooiste freerunning route?Alvast bedankt . stuntplekken heb ik nog niet allemaal en freerunning zou ik ook niet weten want ik kom niet vaak op daken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Waar ligt de beste stuntplek en de mooiste freerunning route?Alvast bedankt . stuntplekken heb ik nog niet allemaal en freerunning zou ik ook niet weten want ik kom niet vaak op daken Ok . Nog meer reacties ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Zou je graag willen helpen maar dat doe ik niet. Want de ''beste stunt plek'' is je eigen mening. Ik raad je aan www.youtube.com te gebruiken en dan naar stunts te zoeken, die geene die je het meest bevalt dan uit te voeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Earth Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik was vorige week toevallig aan het 'free-runnen' en had een hele mooie route. Zo kwam buizen, daken en vrachwagens voorbij, maar weet niet waar het was, was namelijk donker. Als ik het weet, laat ik het weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik was vorige week toevallig aan het 'free-runnen' en had een hele mooie route. Zo kwam buizen, daken en vrachwagens voorbij, maar weet niet waar het was, was namelijk donker. Als ik het weet, laat ik het weten. Ok laat het snel weten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubbie92 Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 er is 1 waar ik graag naartoe ga , en da is namelijk het skatepark ik weet nie precies waar het ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Earth Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Probeer bij filmpjes te kijken waar ze die filmpjes opnemen, dan kan je er ook naartoe gaan. Bewerkt: 23 augustus 2008 door Melviin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 persoonlijk vind ik dit een leuke stuntplek omdat je 2 stunts vlak achter elkaar moet doen is ook een goede manier om van de politie af te geraken. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=585,128 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
straydoggs Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 ik weet niet of je weet waar de grote golfbaan is? nou daarnaast is een skateparkje het is ook dichtbij (als je wel is online speelt weet je het wel) waar je de auto heen moet brengen bij bomb da base 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 ik weet niet of je weet waar de grote golfbaan is? nou daarnaast is een skateparkje het is ook dichtbij (als je wel is online speelt weet je het wel) waar je de auto heen moet brengen bij bomb da base 2 De grote golfbaan kan je hier vinden. (het kan ook één van de uitsteeksels ernaast zijn.) Daarnaast kan je ook hier 2 stunts achter elkaar doen. Verder lijk de luchthaven mij ook een goede stuntplek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 De stuntjump die je van new jersey naar manhatten brengt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik wacht een beetje op het antwoordt van Melviin af . Want die weet een goeie freerunning plek . Het stunten weet ik nu wel . Maar nu gaat het me beetje om het freerunnen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Earth Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik wacht een beetje op het antwoordt van Melviin af . Want die weet een goeie freerunning plek . Het stunten weet ik nu wel . Maar nu gaat het me beetje om het freerunnen . Ik zie het plekje niet, maar heb wel vier tips: 1. Pak een helicopter en vlieg laag over de daken, als je daken ziet die dicht op elkaar staan en best ver doorlopen, moet je daar landen, dan kan je een route uitstippelen. 2. Bij het station kan je ook free-runnen, maar wel heel kort, zo kan je via de trein op het perron-dak komen en een beetje springen, maar is niet echt uitdagend. 3. Tik bij Youtube in 'GTA IV Free Running', daar zie je een aantal filmpjes waarin mensen aan het free-runnen zijn, als je dan op je map kijkt, kan je de plek achterhalen en daar aan de slag gaan. 4. Bij containers en buizen kan je het beste free-runnen, aangezien je op veel dingen kan klimmen. Als je nog vragen hebt, stuur me een bericht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Waar ik goed freerun is bij de oude sprunk fabriek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.