Jump to content

cheats


gta_hc_freak

Recommended Posts

Zoals masturmind al zij. Wapencheats bijvoorbeeld.

Vergeleken met andere GTA's heeft IV opmerkelijk minder cheats, Maar als je dit spel kan heb je die ook niet nodig.

Health en weapon cheats blijven. Gebruik ze maar Save NOOIT.

Speel de game zoals het moet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens gelzen of gehoord als je zowieso al cheats gebruikt kan je nooit 100 % uitspelen wat masturmind al zegt dan belt iemand je niet op voor als je auto moet brengen dus je kan gebruiken maar op eigen risico wat de meeste site al ervoor hebben gezegd deze cheats zijn geheel op eigen risico:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, je kunt cheats gebruiken als je plezier wilt hebben (auto's spawnen bijvoorbeeld). Maar voor de storyline heb je echt geen cheats nodig. Als je een beetje zuinig aan doet met je geld en kogels in het begin, en op het eind (als je meer dan 500.000 hebt) kun je dan gewoon kogels rondsprayen. Je raapt genoeg wapens op, je hebt geen dure wapens nodig (RPG's, granaten, snipers en dat soort stuff). Healt en armor zijn gewoon te vinden bij missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheats gebruikt, maar je saved toch, is het dan als in GTA SA, dat characters elkaar nodeloos beginnen af te schieten in cutscenes en je game dan vast zit?

Denk 't niet, je kan alleen waarschijnlijk gewoon de 100% niet meer halen, dus dat je GTA IV niet meer uit kan spelen. En met GTA: SA beginnen ze elkaar niet nodeloos af te schieten, maar met de Riot cheat pleegt een persoon (volgens mij Mad Dog) eerder zelfmoord en kan je hem niet meer redden.

Mvg,

Die Hard

Edit; GTA_HC_freak, ik als eerste dan maar, welkom op het forum! ;)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheats gebruikt, maar je saved toch, is het dan als in GTA SA, dat characters elkaar nodeloos beginnen af te schieten in cutscenes en je game dan vast zit?

Denk 't niet, je kan alleen waarschijnlijk gewoon de 100% niet meer halen, dus dat je GTA IV niet meer uit kan spelen. En met GTA: SA beginnen ze elkaar niet nodeloos af te schieten, maar met de Riot cheat pleegt een persoon (volgens mij Mad Dog) eerder zelfmoord en kan je hem niet meer redden.

Mvg,

Die Hard

Edit; GTA_HC_freak, ik als eerste dan maar, welkom op het forum! ;)

Je kan wel nog de 100% halen. Alleen kan je op de X360 niet alle achievements doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...