Zapp Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik zit nu in san fierro, en wil bij de kledingwinkel victim wat dingen kopen, maar als ik naar de plaats ga op lokaties plaatgrond van victim in SF, dan zie ik geen shirt op de radar en geen gele piramide?? Er staat wel "Victim" op het gebouw? Waarom kom ik er niet in? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik zit nu in san fierro, en wil bij de kledingwinkel victim wat dingen kopen, maar als ik naar de plaats ga op lokaties plaatgrond van victim in SF, dan zie ik geen shirt op de radar en geen gele piramide??Er staat wel "Victim" op het gebouw? Waarom kom ik er niet in? moet je misschien een paar missies doen (weet het niet zeker hoor) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik zit nu in san fierro, en wil bij de kledingwinkel victim wat dingen kopen, maar als ik naar de plaats ga op lokaties plaatgrond van victim in SF, dan zie ik geen shirt op de radar en geen gele piramide??Er staat wel "Victim" op het gebouw? Waarom kom ik er niet in? Als je de vliegschool hebt uitgespeeld in de Desert Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 ja die krijg je pas in las venturas en Ds krijgje ps in los santos als je weer terug bent Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 em ik kan nog steeds victim niet in en ik zit al in las venturas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 em ik kan nog steeds victim niet in en ik zit al in las venturas Je moet missies doen voor een of andere vaag persoon. Op een gegeven moment moet je naar The Airstrip, die moet je kopen en dan moet je je vliegbewijs halen. Als je dat hebt gedaan kun je in de kleding winkel Victim. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 heb ik gekocht kan er nog steeds niet in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Heb je daar de missies ook van gedaan ? Op dat vliegveld heb je je huis staan, er staat ook een garage en een motor. Iets verder staat nog een gebouw, dat is de school. Hier moet je een aantal lessen volgen en dan krijg je niet je rijbewijs maar je vliegbewijs. Zodra je die hebt gedaan gaat die winkel open. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
buu Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Ik zit nu in san fierro, en wil bij de kledingwinkel victim wat dingen kopen, maar als ik naar de plaats ga op lokaties plaatgrond van victim in SF, dan zie ik geen shirt op de radar en geen gele piramide??Er staat wel "Victim" op het gebouw? Waarom kom ik er niet in? victum is een stomme winkel gewoon niet naar toe gaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Schelden doe je maar in je slaapkamer, maar niet hier. Kan iemand ff z'n post editten en dat woord weghalen? :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
buu Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Schelden doe je maar in je slaapkamer, maar niet hier.Kan iemand ff z'n post editten en dat woord weghalen? :ph34r: o sorry wist ik nog niet :o :o :o :o :o :o Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Zoekfunctie gebruiken!!! +20% en Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts