Jump to content

supply lines

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik heb alle missies gedaan behalve die van zero :angry: kan iemand me misschien een paar tips geven voor supply lines? ( ik doe met cheatsomdat ik bij die andere zonder cheats overheen gesavd heb#*@!%^$#*) dus iemand misschien tips :wacko: :questionmark:

Geplaatst:

cheats helpen bij deze missie toch niet maar eerst het busje doen die je gelijk ziet als je opstijgt, dat de fietser die daar dichtbij is en dan het busje wat daar het dichtsbij is, daarna vlieg je naar het noorden en doe je de motor daarna het busje als je ze allemaal hebt gaa je ZO snel mogelijk nar het dak van zero en dan heb je het gehaald ( dit is idd een heel erg moelijke missie

Geplaatst:

Als je de zoekmachine had gebruikt had je gezien dat er al 8 topics over Supply lines waren, denk dat daar wel genoeg tips in staan.

Geplaatst:

Ik heb zelf de missie nog niet gedaan maar heb dit voor je gevonden:

Bij deze missie moet je de voertuigen/mensen in een bepaalde route vermoorden...Je moet vantevoren een route plannen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...