Jump to content

vraagje..

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er soms een progam of zo om gebouwen te veranderen zoals die wang cars te veranderren zodat je nieuwe afbeeldingen op die garage zet ofzo bestaat er zo iets? En hoe moet je dat dan doen?

Geplaatst:

Ja die bestaan, ik weet niet waar j die kan vinden mr je moet een programma hebben waar mee je kan modden...

Geplaatst:
Om de logo's te veranderen heb je naast IMG Tool ook nog TXD Workshop nodig.

ok het werkt het progam maar hoe moet ge nu die logo veranderen van wang cars en in de img tool zetten?

Geplaatst:

Eerst exporteer je met de IMG Tool de .txd bestanden van Wangs Cars. Dan open je die met de TXD Workshop. Je maakt je eigen logo's enzo met paint etc. En dan importeer je die in TXD Workshop. Dan sla je op, en vervang je het oude Wangs Cars door de nieuwe :)

Geplaatst:
Eerst exporteer je met de IMG Tool de .txd bestanden van Wangs Cars. Dan open je die met de TXD Workshop. Je maakt je eigen logo's enzo met paint etc. En dan importeer je die in TXD Workshop. Dan sla je op, en vervang je het oude Wangs Cars door de nieuwe :)

waar staan die .txd bestanden van wang cars?

Geplaatst: (bewerkt)

in gta3.img in de map 'models'.

zoek naar iets met garage, sf, showroom of wang cars ofzo, aangezien die txd's vaak codenamen hebben waarin hun echte naam niet voorkomt.

edit: even opgezocht, het is een bestand met deze naam:

carshow_sfse.txd

zoek dit dus op met imgtool in gta3.img, extract het, bewerk het met txd workshop en plaats het dan weer in gta3.img

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:
in gta3.img in de map 'models'.

zoek naar iets met garage, sf, showroom of wang cars ofzo, aangezien die txd's vaak codenamen hebben waarin hun echte naam niet voorkomt.

edit: even opgezocht, het is een bestand met deze naam:

carshow_sfse.txd

zoek dit dus op met imgtool in gta3.img, extract het, bewerk het met txd workshop en plaats het dan weer in gta3.img

:Y OK DANK JE IK WEET HET NU HOE HET MOET :tu:

Geplaatst:

is er ook soms een progam ofzo om auto's te veranderen zoals: op die pony wat woorden opschrijven op die auto

Geplaatst:
is er ook soms een progam ofzo om auto's te veranderen zoals: op die pony wat woorden opschrijven op die auto

Dat gaat juist hetzelde. Zoek pony of iets dergelijks in gta3.img en dan verander je dat op dezelfde manier.

Meestal hebben de textures van voertuigen dezelfde naam als het voertuig zelf.

Geplaatst:

Dat gaat juist hetzelde. Zoek pony of iets dergelijks in gta3.img en dan verander je dat op dezelfde manier.

ja maar ik vind niets wat ik daarvoor kan vinden wand ik kan er niets opzetten dat ik wil ik zie zelf geen afbeelding waarmee ik dat kan zien ofzo

Geplaatst:

ja maar ik vind niets wat ik daarvoor kan vinden wand ik kan er niets opzetten dat ik wil ik zie zelf geen afbeelding waarmee ik dat kan zien ofzo

of hoe kund ge de afbeeldingen zien van de auto's om ze te bewerken???

Geplaatst:
Met img tool pony.txd zoeken :) Hij staat er gewoon in, IMG Tool heeft ook een zoekfunctie.

en hoe moet je die pony.txd openen? Er staan maar 2 dingen erop de wielen en de zetels.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...