Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Een van mijn signatures vind hem wel geslaagd op de tekst na, maar moet iets he Heb zelf geen Halo, vriend van me nicht wel Bewerkt: 23 augustus 2008 door Timske Reageren
Masturmind Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Erg mooi, maar zoals je zei past de tkst er niet egt bij, probeer anders de tekst in het Halo font. Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Erg mooi, maar zoals je zei past de tkst er niet egt bij, probeer anders de tekst in het Halo font. Had een link van het front. Alleen ik vond die niet mooi, dan kan je Timske typen en dan is het veneukt.. Reageren
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik vind hem mooi maar op de tekst na heb je er niks aan gedaan. Simpelste maar meest logische rate ooit. 4/10. Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb: Render Achtergrond Effecten Tekst Die balk gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.