Crappy-Apple Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Hey je ziet soms zo van die reclame borde (ook in het boekje van gta sa) zo 2 monkeys waarvan de ene monkey aan de andere zen balle trekt heeft iemand foto hiervan voor sig van te make xD? Reageren
Masturmind Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Is het ook goed als ik eve een foto maak met mijn mobiel? (2MP) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik kwam deze tegen bij de Victoria watervallen, heb je er wat aan? Reageren
tjoef Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Die foto staat ook in het bijgeleverde boekje van GTA:SA (Pagina 20 in PC-versie) EDIT: oeps Bewerkt: 26 augustus 2008 door tjoef Reageren
Die Hard Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Die foto staat ook in het bijgeleverde boekje van GTA:SA (Pagina 20 in PC-versie) Dat melde hij er ook bij. Hey je ziet soms zo van die reclame borde (ook in het boekje van gta sa) zo 2 monkeys waarvan de ene monkey aan de andere zen balle trekt Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost, maar is een screen van een vrachtwagen-trailer met die Monkeyballs erop ook goed? Die vrachtwagen-trailer staat soms namelijk ook in LS. Ik post die screen zo wel.. Edit; Je hoeft hem niet te gebruiken, maar als er echt niks beters komt heb je er hier wel eentje; De volledige screen; Alleen de vrachtwagen-trailer; Als er echt niks beters is, of als je deze best vind, mag je ze mij part gebruiken. Bewerkt: 25 augustus 2008 door Die Hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.