Jump to content

karabijnschieten

Recommended Posts

Geplaatst:

hey allemaal.

Ik heb mij gistere ingeschreven in een schietclub (je moet er 12 jaar of ouder voor zijn hier in Belgie) en nu doe ik karabijnschieten op 10 meter. Ik vroeg mij af of sommige dit ook doen want tips zijn altijd welkom voor een newbie als ik in die sport. (voor met echte kogels te schieten moet je in Belgie 16 jaar zijn)

Nu schiet ik nog met loodjes. Doet iemand dit ook?

Geplaatst:

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik weet wel dat de wapenwet in Nederland altijd veel strenger is geweest dan die in België. Tegenwoordig wordt het in België ook steeds moeilijker om aan een wapen te komen, maar het schijnt nog altijd makkelijker te zijn dan in Nederland. Als je serieus met deze sport wilt beginnen kun je het beste bij een schietvereniging informatie opvragen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik weet niet echt wat het verschil tussen een karabijn en luchtbuks is

ik schiet zelf met een luchtbuks bij de schietvereniging

tips als je richt doe niet 1 van je ogen dicht hou ze allebij open

sta stevig zodat je niet beweegt als je schiet want de kogel kan afwijken en omhoog gaan

oja probeer weinig te bewegen.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Bump :) xD

Voor in een schietclub te gaan moet je wettelijk 16jaar zijn in België mijn vader zit nl. in de schietclub en ik ga soms mee

Btw zelf schiet ik ook vaak met luchtkarabijn,airsoft,soms met pistool, wij hebbe een grote tuin en myn vader heeft een soort shootingrange voor me gemaakt :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...