gta dylan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 hey allemaal. Ik heb mij gistere ingeschreven in een schietclub (je moet er 12 jaar of ouder voor zijn hier in Belgie) en nu doe ik karabijnschieten op 10 meter. Ik vroeg mij af of sommige dit ook doen want tips zijn altijd welkom voor een newbie als ik in die sport. (voor met echte kogels te schieten moet je in Belgie 16 jaar zijn) Nu schiet ik nog met loodjes. Doet iemand dit ook? Reageren
FireFighter Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Kan dat in Nederland ook? Reageren
gta dylan Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 voor Nederland weet ik het niet. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik weet wel dat de wapenwet in Nederland altijd veel strenger is geweest dan die in België. Tegenwoordig wordt het in België ook steeds moeilijker om aan een wapen te komen, maar het schijnt nog altijd makkelijker te zijn dan in Nederland. Als je serieus met deze sport wilt beginnen kun je het beste bij een schietvereniging informatie opvragen. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik weet niet echt wat het verschil tussen een karabijn en luchtbuks is ik schiet zelf met een luchtbuks bij de schietvereniging tips als je richt doe niet 1 van je ogen dicht hou ze allebij open sta stevig zodat je niet beweegt als je schiet want de kogel kan afwijken en omhoog gaan oja probeer weinig te bewegen. Reageren
mastersep Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Bump xD Voor in een schietclub te gaan moet je wettelijk 16jaar zijn in België mijn vader zit nl. in de schietclub en ik ga soms mee Btw zelf schiet ik ook vaak met luchtkarabijn,airsoft,soms met pistool, wij hebbe een grote tuin en myn vader heeft een soort shootingrange voor me gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.