KevinSch Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Hallo .. (ik weet niet of hier al een topic over was .. want dit is het eerste forum waar ik iets vraag en snap er daarom nog niet veel van, en als hier al wel een topic over is mag deze verwijderd worden en dan kijk ik wel verder of ik het andere topic kan vinden) Ik had eerst een groot probleem waardoor ik gta sa niet meer kon spelen.. nu ik dat heb gefixt kan ik gta sa als nog niet spelen. En dat komt omdat er een fout is in GTA_SA.EXE. Het groote probleem dat ik eerst had was dat ik een bestand wat de geluidskaart ondesteund had verwijderd. Toen ik het systeem hersteld had .. was het verwijderde programma weer terug, en toen ik dacht dat het weer goed zou zijn en wou ik gta sa gaan spelen. Maar toen kwam er een fout voor te staan: In GTA_SA.EXE is een fout opgetreden. onze exuses voor dit ongemak. En ik weet nu niet wat ik hiermee moet doen.. En als ik gta sa opnieuw wil installeren komt er weer een fout: In SETUP.EXE is een fout opgetreden. Onze exuses voor dit ongemak. Ik weet hier dus geen raad mee en hoop dat jullie me zouden kunnen helpen .. Alvast bedankt .. Mvg, KevinSch Reageren
Donwell Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Heb je bestanden aangepast (aan de CD), zitten er krassen op je CD, heb je de originele CD? De error op zich komt vaak voor, en kan verschillende redenen hebben. Reageren
KevinSch Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ja ik weet dat het veel verschillende redenen kan hebben .. ik heb dit probleem ook al vaak gehad .. maar altijd kon ik het zelf oplossen. Maar nu omdat ik het systeem net hersteld had wist ik niet of het hierdoor een ander probleem kon zijn .. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Hallo .. (ik weet niet of hier al een topic over was .. want dit is het eerste forum waar ik iets vraag en snap er daarom nog niet veel van, en als hier al wel een topic over is mag deze verwijderd worden en dan kijk ik wel verder of ik het andere topic kan vinden) Ik had eerst een groot probleem waardoor ik gta sa niet meer kon spelen.. nu ik dat heb gefixt kan ik gta sa als nog niet spelen. En dat komt omdat er een fout is in GTA_SA.EXE. Het groote probleem dat ik eerst had was dat ik een bestand wat de geluidskaart ondesteund had verwijderd. Toen ik het systeem hersteld had .. was het verwijderde programma weer terug, en toen ik dacht dat het weer goed zou zijn en wou ik gta sa gaan spelen. Maar toen kwam er een fout voor te staan: In GTA_SA.EXE is een fout opgetreden. onze exuses voor dit ongemak. En ik weet nu niet wat ik hiermee moet doen.. En als ik gta sa opnieuw wil installeren komt er weer een fout: In SETUP.EXE is een fout opgetreden. Onze exuses voor dit ongemak. Ik weet hier dus geen raad mee en hoop dat jullie me zouden kunnen helpen .. Alvast bedankt .. Mvg, KevinSch ik heb ongeveer het zelfde en ik weet niet waarom maar ik denk omdat in de map heb aangepast een een groot stuk van het vliegveld prongelijk een stukje heb verschove en vanaf toen deed mij gta sa het niet meer ik krijg de fout als ik op new game heb geklickt (omdat ik n00bmode heb) halverwege het laden sluit gta sa af en zeg hij gta sa.EXE werkt niet meer ik heb het spel al 2 keer omnieuw geinstalleert en het blijft nogsteed heeft iemand een programma waar ik de map weer goed maak zonder jumps stunt of aangepaste dingen?alvast bedankt Reageren
michales Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 ik heb ongeveer het zelfde en ik weet niet waarom maar ik denk omdat in de map heb aangepast een een groot stuk van het vliegveld prongelijk een stukje heb verschove en vanaf toen deed mij gta sa het niet meer ik krijg de fout als ik op new game heb geklickt (omdat ik n00bmode heb) halverwege het laden sluit gta sa af en zeg hij gta sa.EXE werkt niet meer ik heb het spel al 2 keer omnieuw geinstalleert en het blijft nogsteed heeft iemand een programma waar ik de map weer goed maak zonder jumps stunt of aangepaste dingen?alvast bedankt Ik heb bijna precies hetzelfde als jou, dat hij bijna aan het eind van het laden zegt: er is een fout opgetreden in gta_sa.exe en dan sluit het spel af, dus ik zou ook graag een backup bestandje willen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik heb bijna precies hetzelfde als jou, dat hij bijna aan het eind van het laden zegt: er is een fout opgetreden in gta_sa.exe en dan sluit het spel af, dus ik zou ook graag een backup bestandje willenGemod? En als je een Back-up wilt is het nogal moeilijk. Want heel SA is 4,5 GB. En ik weet geen enkele mogelijkheid om jou die 4.5GB te geven. Dus als je nou zegt welk bestand je zoekt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 .exe bestanden mogen niet gegeven worden, andere bestanden kan je in >dit topic< aanvragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.