Jump to content

San Andreas Bureaublad

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik op het icoontje druk dan komt Rockstar Games, Rockstar North enzo dan San andreas dat plaatje met die credits er op en dan kapt hij en gaat naar bueaublad :duh:

Mijn Systeem:

Acer Aspire

Amd Sempron

Directx 9.0

Ati Redeon

wat kan er mis zijn ?

Geplaatst:

Als ik me niet vergis, mod je redelijk wat af. Heb je mogelijk iets geïnstalleerd dat iets aan het (hoofd)menu aanpast?

Geplaatst:
Als ik me niet vergis, mod je redelijk wat af. Heb je mogelijk iets geïnstalleerd dat iets aan het (hoofd)menu aanpast?

ik heb niets gemod ik kan dat niet omdat ik het niet ka spelen

Geplaatst:

ik heb niets gemod ik kan dat niet omdat ik het niet ka spelen

maar hmm wat kan ik doen om het te laten werken ik wil het graag spelen

ps bewerk deed het effe niet

Geplaatst:

Heeft je SA het eerst wel gedaan, of heeft hij het nooit gedaan.

Als hij het nog nooit gedaan heeft is je PC misschien niet sterk genoeg

Geplaatst:
Heeft je SA het eerst wel gedaan, of heeft hij het nooit gedaan.

Als hij het nog nooit gedaan heeft is je PC misschien niet sterk genoeg

nee hij heeft het nooit gedaan ik heb ati radeon gekocht op te checken of hij het dan wel zou doen maar niet dus

Geplaatst:

Aha, dat verandert de zaak natuurlijk. Want dan hoeft het niet perse aan je computer te liggen. Je hebt het installeert, ben je zeker ervan dat de installatie volledig was afgerond? Zoniet, probeer het eens opnieuw. Daarnaast moet je altijd even kijken of je geen krassen hebt op je disk. Is het wel een legale versie? Een illegale versie kan problemen zoals bijvoorbeeld deze opleveren ;) .

Geplaatst:
Aha, dat verandert de zaak natuurlijk. Want dan hoeft het niet perse aan je computer te liggen. Je hebt het installeert, ben je zeker ervan dat de installatie volledig was afgerond? Zoniet, probeer het eens opnieuw. Daarnaast moet je altijd even kijken of je geen krassen hebt op je disk. Is het wel een legale versie? Een illegale versie kan problemen zoals bijvoorbeeld deze opleveren ;) .

kijk iemand nam de orginele disk van sa mee en installerde het op mijn pc dat is niet illgaal toch?

Geplaatst:
kijk iemand nam de orginele disk van sa mee en installerde het op mijn pc dat is niet illgaal toch?
Nee, maar als je PC niet aan de minimale systeemeisen voldoet schiet je er nog niets mee op. :puh:
Geplaatst:

Nou, eigenlijk wel. Je maakt dus van een no CD crack en dat is dus wel illegaal. En daarmee mogen we je helaas niet helpen, het enige wat ik kan zeggen is dat je een legale disk moet kopen. Een hele hoop problemen zullen er mee worden opgelost...

Geplaatst:
Nou, eigenlijk wel. Je maakt dus van een no CD crack en dat is dus wel illegaal. En daarmee mogen we je helaas niet helpen, het enige wat ik kan zeggen is dat je een legale disk moet kopen. Een hele hoop problemen zullen er mee worden opgelost...
Dát hoeft niet als hij een 'image' heeft gemaakt van die DVD en 'm op een virtuele disc afspeelt. (Heb je ook nog eens het voordeel dat er geen krassen op kunnen komen.) ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...