Gino Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 eej ik heb weer een vraagje ik heb op allemaal site's gezien dat je bv. een m16 met drie pijpjes heb enzo maar hoe kan ik dat zelf doen ? Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) Maken met een 3D-programma, het werkt in principe hetzelfde als een huis maken. Een fijn programma is de Z-modeler. Die staat hier te download. Succes ermee Bewerkt: 21 maart 2005 door Wauzie Reageren
Gino Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ok maar wat moet ik dan openen ?? om de wapens aan te passen ? Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Je kan de modellen van de wapens uit GTA3.img halen. Volgens mij zijn die de namen van de wapens: brassknuckle screwdriver golfclub nitestick knifecur bat hammer cleaver machete katana chnsaw grenade bomb teargas molotov missile colt45 python chromegun shotgspa buddyshot tec9 uzi ingramsl mp5lng m4 ruger rocketla flame M60 minigun sniper laser camera Reageren
McDude Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 thanks eclipse zo'n lijsie had ik nou net nodig! :lol: Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Voor de precieze namen kun je de missionbuilder 1.3 downloaden, daar zit een txt bij waar alles precies instaat Reageren
Gino Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 weer heel erg bedankt allemaal Reageren
Eclipse Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Voor de precieze namen kun je de missionbuilder 1.3 downloaden, daar zit een txt bij waar alles precies instaat LOL daat heb ik het uitgehaald Reageren
Gino Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) welke knop moet ik dan drukken want ik doe die ene met die map die openslaat en dan ziet hij helemaal niks dan kan hij niks selecteren :blink: heb je misgien een plaatje hoe ik het dan wel moet doen ?welke knop moet ik indrukken bij Z-Modeller ?? want hij ziet niks :blink: Bewerkt: 24 maart 2005 door Only_Gino Reageren
Yohan Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) Je kan de modellen van de wapens uit GTA3.img halen.Volgens mij zijn die de namen van de wapens: brassknuckle screwdriver golfclub nitestick knifecur bat hammer cleaver machete katana chnsaw grenade bomb teargas molotov missile colt45 python chromegun shotgspa buddyshot tec9 uzi ingramsl mp5lng m4 ruger rocketla flame M60 minigun sniper laser camera Waar staat GTA3.Img..? In je VC Dir? Edit: Duz je moet het eerst openen in je IMG tool en dan...? Bewerkt: 26 maart 2005 door Yohan Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 vice city/models/gta3.img gewoon openen met de IMG tool die je kan downloaden van "onze" site Reageren
Gino Geplaatst: 26 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) w8 even :unsure: ik begrijp het niet meer moet je het nou met de Z-Modeller openen of de IMG tool :unsure: Bewerkt: 26 maart 2005 door Only_Gino Reageren
Wauzie Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 w8 even :unsure: ik begrijp het niet meer moet je het nou met de Z-Modeller openen of de IMG tool :unsure: Ligt eraan wat je wilt doen. Als je het object wil veranderen met de Z-modeler, als je een bestand moet hebben open je het met de IMG tool. Je exporteerd het object dan, het zat namelijk eerst de gta3.img Reageren
Gino Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ik heb IMG tool geopend de txd van de M4 geexporteerd naar documenten en met Z-Modeller geopend maar dan zegt hij This Is Not A Z3D File ! :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.