Eclipse Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 .txd-files kan je ook niet openen met Zmodeler Reageren
Timotees Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 je moet als je die melding van This is not a .3ds file krijgt het bestand importeren Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Yup, dat klopt maar met een .txd file heeft niet geen effect Reageren
Gino Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 dus alleen een dff file exporteren en met Z-Modeller openen ? Reageren
'EL Dorado' Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ik denk het wel...ik ga het zelf effe proberen.(Voor de eerste keer dus het gaat heel erg fout bij mij :lol: .) Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Dit hele lijstje kan je importeren: Reageren
Synchro Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 maar ik snap het niet kijk ik krijg dit wat moet ik doen? Reageren
gangster Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 eerst open je de img tool daarna zoek je een wapen ut(b.v katana) dat extract je naar een map dan open je z modeler druk op file en dan import zoek dan de map en open het bestand p.s als je dit al hebt gedaan verwijder iemand deze post dan maar Reageren
airwolfje Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Wat je moet doen is je exporteert het wapen dat je wil hebben bv. golfclub. Dan moet je zoeken naar (in gta3.img) golfclub.dff (txd zijn texturen!!) en die exporteren (extract). In zmodeler kies je importeren (het icoontje ziet er zo uit: eeb blaadje met een rood pijltje) dat zoek je je golfclub.dff ( waar je hem naar toe hebt geexporteert) en open je hem. Het is NIET zo simpel om je wapens te veranderen omdat het een vrij ingewikkeld 3d-design programma is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.