Jump to content

Hobo Glitch


MegaPilot

Recommended Posts

Hallo,

ik speel Gta 3 op m'n PS2...

En ik heb de Hobo Glitch eens gedaan,

ken je'm niet?

http://nl.youtube.com/watch?v=A5cVgT6ba18

Et voilá, da's de Hobo Glitch,

dus ik had zo een dertig zwervers,

en ik dood ze door een Molotov Cocktail die ik had gepikt van 1 van die zwervers(afgeschoten met Shotgun, anders zou hij de Cocktail naar mij hebben gegooid!)...

Dus alle zwervers dood...

En ik save m'n spel...

Wil ik de Glitch nog eens doen,

blijkt dat de zwervers er niet meer zijn!!!!!(Die vier zwervers om de glitch te doen...).

Heb ik m'n PS2 gereset,

ze zijn er nog niet...

Aub, iemand een verklaring?

ALVAST BEDANKT!!!

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik speel Gta 3 op m'n PS2...

En ik heb de Hobo Glitch eens gedaan,

ken je'm niet?

http://nl.youtube.com/watch?v=A5cVgT6ba18

Et voilá, da's de Hobo Glitch,

dus ik had zo een dertig zwervers,

en ik dood ze door een Molotov Cocktail die ik had gepikt van 1 van die zwervers(afgeschoten met Shotgun, anders zou hij de Cocktail naar mij hebben gegooid!)...

Dus alle zwervers dood...

En ik save m'n spel...

Wil ik de Glitch nog eens doen,

blijkt dat de zwervers er niet meer zijn!!!!!(Die vier zwervers om de glitch te doen...).

Heb ik m'n PS2 gereset,

ze zijn er nog niet...

Aub, iemand een verklaring?

ALVAST BEDANKT!!!

:dans: MegaPilot. :dans:

Hmm, eerlijk gezegd ken ik deze glitch niet, maar ik ga het vandaag nog uitproberen :D .

Ik weet ook niet hoe het komt dat ze er niet meer zijn. Misschien zijn ze er alleen op een bepaalde tijd, dus alleen 's nachts? Als je zeker weet dat ze er niet meer zijn zou ik een nieuwe savegame starten. Zijn ze er op de nieuwe savegame ook nooit? Verwijder al je savegames en start een nieuwe, dan zijn ze er weer.

Misschien zorgt de glitch ervoor dat ze uit het spel worden verwijderd. In dat geval is het verstandig om niet te saven als je de hobo glitch hebt gedaan en als je deze glitch vaker wil uitproberen. Doe gewoon load game en ga weer naar de zwervers. De zwervers zouden er dan moeten zijn, omdat je het spel niet hebt opgeslagen nadat je de glitch hebt gedaan.

Bewerkt: door DdJDean
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik speel Gta 3 op m'n PS2...

En ik heb de Hobo Glitch eens gedaan,

ken je'm niet?

http://nl.youtube.com/watch?v=A5cVgT6ba18

Et voilá, da's de Hobo Glitch,

dus ik had zo een dertig zwervers,

en ik dood ze door een Molotov Cocktail die ik had gepikt van 1 van die zwervers(afgeschoten met Shotgun, anders zou hij de Cocktail naar mij hebben gegooid!)...

Dus alle zwervers dood...

En ik save m'n spel...

Wil ik de Glitch nog eens doen,

blijkt dat de zwervers er niet meer zijn!!!!!(Die vier zwervers om de glitch te doen...).

Heb ik m'n PS2 gereset,

ze zijn er nog niet...

Aub, iemand een verklaring?

ALVAST BEDANKT!!!

:dans: MegaPilot. :dans:

Hmm, eerlijk gezegd ken ik deze glitch niet, maar ik ga het vandaag nog uitproberen :D .

Ik weet ook niet hoe het komt dat ze er niet meer zijn. Misschien zijn ze er alleen op een bepaalde tijd, dus alleen 's nachts? Als je zeker weet dat ze er niet meer zijn zou ik een nieuwe savegame starten. Zijn ze er op de nieuwe savegame ook nooit? Verwijder al je savegames en start een nieuwe, dan zijn ze er weer.

Misschien zorgt de glitch ervoor dat ze uit het spel worden verwijderd. In dat geval is het verstandig om niet te saven als je de hobo glitch hebt gedaan. Doe gewoon load game en ga weer naar de zwervers. De zwervers zouden er dan moeten zijn, omdat je het spel niet hebt opgeslagen nadat je de glitch had gedaan.

'k Heb m'n spel wel gesaved... :7

En een nieuwe savegame begin ik niet hoor, 'k heb al redelijk veel missies gedaan...

Ik denk wel dat je gelijk kan hebben met dat tijdstip, al weet ik dat niet zeker...

Gta 3-kenner wordt aan de kassa gevraagd :D

:dans: MegaPilot. :dans:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik speel Gta 3 op m'n PS2...

En ik heb de Hobo Glitch eens gedaan,

ken je'm niet?

http://nl.youtube.com/watch?v=A5cVgT6ba18

Et voilá, da's de Hobo Glitch,

dus ik had zo een dertig zwervers,

en ik dood ze door een Molotov Cocktail die ik had gepikt van 1 van die zwervers(afgeschoten met Shotgun, anders zou hij de Cocktail naar mij hebben gegooid!)...

Dus alle zwervers dood...

En ik save m'n spel...

Wil ik de Glitch nog eens doen,

blijkt dat de zwervers er niet meer zijn!!!!!(Die vier zwervers om de glitch te doen...).

Heb ik m'n PS2 gereset,

ze zijn er nog niet...

Aub, iemand een verklaring?

ALVAST BEDANKT!!!

:dans: MegaPilot. :dans:

Hmm, eerlijk gezegd ken ik deze glitch niet, maar ik ga het vandaag nog uitproberen :D .

Ik weet ook niet hoe het komt dat ze er niet meer zijn. Misschien zijn ze er alleen op een bepaalde tijd, dus alleen 's nachts? Als je zeker weet dat ze er niet meer zijn zou ik een nieuwe savegame starten. Zijn ze er op de nieuwe savegame ook nooit? Verwijder al je savegames en start een nieuwe, dan zijn ze er weer.

Misschien zorgt de glitch ervoor dat ze uit het spel worden verwijderd. In dat geval is het verstandig om niet te saven als je de hobo glitch hebt gedaan. Doe gewoon load game en ga weer naar de zwervers. De zwervers zouden er dan moeten zijn, omdat je het spel niet hebt opgeslagen nadat je de glitch had gedaan.

'k Heb m'n spel wel gesaved... :7

En een nieuwe savegame begin ik niet hoor, 'k heb al redelijk veel missies gedaan...

Ik denk wel dat je gelijk kan hebben met dat tijdstip, al weet ik dat niet zeker...

Gta 3-kenner wordt aan de kassa gevraagd :D

:dans: MegaPilot. :dans:

Ik had al verwacht dat je je spel had gesaved :D . Misschien is het toch handig om een nieuwe savegame te starten, ook al is die er alleen voor om te kijken of die zwervers er daar ook niet meer zijn. Als ze er daar ook niet meer zijn weet je dat je een nieuwe savegame moet starten om deze glitch weer te testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ze doodrijden als je de glitch uitvoert, ze laten allemaal Molotov Cocktails vallen ;)

Weet ik wel,

ik dood ze met Molotov Cocktails ( max 2)...

Maar 'k vind het raar dat ze er niet meer zijn, die zwervers...

'k Ga morgen eens proberen om ze op andere tijdstippen te bezoeken...

Nu kan ik het niet proberen, de tv is voor de hele avond bezet :puh:

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

DUBBELPOST, SORRY!

Uitslag:

ze zijn er nooit meer,

op elk tijdstip zijn ze er niet meer,

in een New Game zijn ze er wel, maar 'k heb al veel missies gedaan en 'k begin dus niet opnieuw...

Maar hoe komt het dat de zwervers in mn 'goeie' savegame weg zijn?

Verklaring gevraagd...

:dans: MegaPilot; :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

DUBBELPOST, SORRY!

Uitslag:

ze zijn er nooit meer,

op elk tijdstip zijn ze er niet meer,

in een New Game zijn ze er wel, maar 'k heb al veel missies gedaan en 'k begin dus niet opnieuw...

Maar hoe komt het dat de zwervers in mn 'goeie' savegame weg zijn?

Verklaring gevraagd...

:dans: MegaPilot; :dans:

Ik denk dat de glitch er voor zorgt dat ze niet meer worden weergegeven op je goede savegame. Dus als je het ook op je nieuwe savegame doet en savet zullen ze ook niet meer worden weergegeven door die glitch.

Als je de glitch nog vaker wil testen moet je gewoon load game doen en niet saven nadat je de glitch hebt gedaan :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is vreemd het lijkt net of die zwervers dan gewoon uigeroeid zijn.

Idd.

DUBBELPOST, SORRY!

Uitslag:

ze zijn er nooit meer,

op elk tijdstip zijn ze er niet meer,

in een New Game zijn ze er wel, maar 'k heb al veel missies gedaan en 'k begin dus niet opnieuw...

Maar hoe komt het dat de zwervers in mn 'goeie' savegame weg zijn?

Verklaring gevraagd...

:dans: MegaPilot; :dans:

Ik denk dat de glitch er voor zorgt dat ze niet meer worden weergegeven op je goede savegame. Dus als je het ook op je nieuwe savegame doet en savet zullen ze ook niet meer worden weergegeven door die glitch.

Als je de glitch nog vaker wil testen moet je gewoon load game doen en niet saven nadat je de glitch hebt gedaan :) .

Ochja,

'k heb er geen last van, al wil ik nog wat Molotov Cocktails :7

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...