[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 o: Vette mod, werkt nais Reageren
jeroen_koenders Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 bij mij werkt ie nie,weet iemand waar je een gta_sa.exa 1.0 us compact kan downloaden,als het niet openbaar mag,stuur me dan een berichtje,bijvoorbaat dank Reageren
ikt Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2008 bij mij werkt ie nie,weet iemand waar je een gta_sa.exa 1.0 us compact kan downloaden,als het niet openbaar mag,stuur me dan een berichtje,bijvoorbaat dank Hé! Kijk! Een SpelKopieWereld punt com! [ver-engelsen] Reageren
Beagle Geplaatst: 28 november 2008 Rapport Geplaatst: 28 november 2008 bij mij werkt ie nie,weet iemand waar je een gta_sa.exa 1.0 us compact kan downloaden,als het niet openbaar mag,stuur me dan een berichtje,bijvoorbaat dank Hé! Kijk! Een SpelKopieWereld punt com! [ver-engelsen] Nou zeg, kijk eens wat daar nou in het water zwemt! Het is een zeldzame megaspellen punt com! Wat raar, normaal zie je dit soort Engels/Amerikaanse Webvogels niet veel bij elkaar. Misschien komt het doordat ik een Geen-CD bij mij heb! Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Op mega spelletjes staat 1.0 us niet Reageren
Timske Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Omg die readme bovenaan aan spelfout: /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ GTA SAN ADNREAS /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ IV HUD MOD v1.2 /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ Ik heb hem. Geen foutmelding ofso. Alleen hoe krijg ik hem werkend welk knopje? Reageren
Gta-rodney Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Omg die readme bovenaan aan spelfout: /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ GTA SAN ADNREAS /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ IV HUD MOD v1.2 /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ Ik heb hem. Geen foutmelding ofso. Alleen hoe krijg ik hem werkend welk knopje? Wat heb je? de crack? Reageren
Timske Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 Ik heb die ene compact .exe Reageren
Texture Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ik heb die ene compact .exe I think so, dat hij het met een NO cd crack doet Heb het bij een vriend gedaan Of ligt het misschien aan je pc?/Videokaart Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 I think so, dat hij het met een NO cd crack doetHeb het bij een vriend gedaan Of ligt het misschien aan je pc?/Videokaart De post van Timske was al 4 maanden terug, ik denk dat het al is opgelost Reageren
Dakendak Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Maar nu heb ik een probleem . Ik wil de mod dus installeren , maar ik heb geen us dinges . Waar kan je dit downloaden ? Kan via pb . Reageren
preshantram Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Als je die lelijke text na het laden weg wilt halen Dan ga je naar je GTA_IV_HUD folder en delete de ABOUT Reageren
Casss Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Ik heb een GTA_SA.exe voor cleo3.. Maakt dat iets uit Ja want dat is geen 'US' of 'US compact' .exe .... Ligt eraan, de compact werkt met cleo en die had ik nodig om cleo te gebruiken. Ik heb de mod al :l Instaleer de gta_sa.exe v1.0 US en alles moet werken cleo en de mod. En verder je moet niet de map copy plaatsen in desa map. Het is wel een beetje onduidelijk, dat is waar. Gta-Kneusje Reageren
Casss Geplaatst: 4 december 2009 Rapport Geplaatst: 4 december 2009 Omg die readme bovenaan aan spelfout: /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ GTA SAN ADNREAS /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ IV HUD MOD v1.2 /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ /=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/=/ Ik heb hem. Geen foutmelding ofso. Alleen hoe krijg ik hem werkend welk knopje? Wat heb je? de crack? Hij moet automatisch werken en als je op p drukt krijg je de tijd te zien op je Mobieltje Reageren
TheGamerBoy Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 bij mij segt ie sorry but this version of gta sa exe is not supported try to turn off chechexeversion param in the ini file supported versions 1.0us 1.0us 1.0us Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.