Beagle Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 Heb je al geprobeerd wat ie zegt, dus 'checkexeversion' uit te zetten in de ini? Reageren
Ghosty Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Geplaatst: 13 december 2009 (bewerkt) Heb je al geprobeerd wat ie zegt, dus 'checkexeversion' uit te zetten in de ini? Probleem heb ik dus nu ook. En dat ene uitzetten wou ik wel proberen, maar welke .ini? Ik vind namelijk geen .ini, en kan dus moeilijk iets uitzetten wat daar in staat. Main.ini, in de map van de mod. Bij mij stond er geen Ini achter en dus kon ik het niet vinden (ze zeggen niet de bestandsnaam). Problem solved. Edit: .exe werkt niet meer. Mod verwijderd. Bewerkt: 13 december 2009 door Ghosty Reageren
Dakendak Geplaatst: 14 december 2009 Rapport Geplaatst: 14 december 2009 Ik heb de mod al :lInstaleer de gta_sa.exe v1.0 US en alles moet werken cleo en de mod. En verder je moet niet de map copy plaatsen in desa map. Het is wel een beetje onduidelijk, dat is waar. Gta-Kneusje Reageren
appiegta Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 (bewerkt) @___@ Verander gewoon "ChechExeVersion=1" naar "ChechExeVersion=0" de main.ini file die te vinden is in ..\Rockstar Games\GTA San Andreas\GTA_IV_HUD ik heb het bestand main.ini verandert maar nu wil mijn gta niet meer opstarten. wat moet ik nu doen? laat maar heb nu versie 1.0us gedownload. Bewerkt: 19 september 2010 door appiegta Reageren
appiegta Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 als je geen versie 1.0 us hebt kun je die downloaden op deze link. http://rs430.rapidshare.com/files/149921885/gta_sa_EXE_1.0us.rar zelf heb ik ook een tijtje moeten zoeken maar heb hem nu gevonden. je kunt nog gewoon cleo mods spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.