Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen, nu ik weer begonnen ben met PS toon ik m'n eerste sig:

IV-1.jpg

Wat deed ik?

• Brushen
  • Blurs
  • Afbeelding
  • Render
  • Tekst

Post hier aub!

Groet,

Miek

Geplaatst:

Een mooie signature Miek, je gaat zeker vooruit. Wat mij als eerste opvalt is dat je maar één puntje hebt in je sig, waar er wat licht is. Dat is namelijk bij dat blauw licht-effectje. Op zich wel mooi dat het allemaal daar heen gezogen wordt, maar ik ben er niet enthousiast over. Zorg dat je de hele achtergrond niet donker maakt maar je er balans in kan vinden. Hetzelfde geld voor de render, hij is simpelweg te donker waarbij je hem teveel hebt ingeblend. Laat de render er tenminste een beetje uitspringen. Dat wil niet zeggen dat je hem niet in hoeft te blenden, maar het kan gerust allemaal wat minder. Verder heb je een simpele goede border en een mooie tekst. Als je aan de bovengenoemde puntjes werkt is die wat mij betreft perfect.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb er aan gewerkt :) :

kukukku.jpg

kukukku.jpg

Raten maar!

[sorry van de border, hij is wit]

Bewerkt: door Miek
Geplaatst: (bewerkt)
[sorry van de border, hij is wit]
Maak die dan niet wit...

Ik vind de eerste versie wel beter, want nu is het licht nog feller, waardoor de rest nog steeds redelijk donker lijkt. Die eerste versie is wel redelijk, maar ik vind dat de render het middelpunt moet zijn, en niet wat 'licht'.

Ik denk dat je het rechtse deel moet weglaten, dat je alleen nico en het licht over houdt :Y

Zoiets als dit dus:

iv1bi2.jpg

Bewerkt: door TomHagen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...