OG-J Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, Heb net een PS3 gekocht en zat nu met de vraag of het mogelijk is om met je PS3 multiplayer te spelen tegen iemand met een XBOX 360? Alvast bedankt, Edit: sorry Zie het antwoord net in een vorig topic, spijtig.... Bewerkt: 23 augustus 2008 door OG-J Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Het zou wel mogelijk zijn maar de hogere machten (Microsoft en Sony) die houden dat tegen dus nee. Om online te doen op een Xdoos moet je op Xdoos-live en om online te gaan op een PS3 moet je op PSN, en dat zijn 2 heel verschillende dingen. Reageren
Earth Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Er zijn al topics over deze vraag geweest. ? Reageren
Naudin Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Er zijn al topics over deze vraag geweest. ? Dat betekent niet dat hij de vraag niet mag stellen. Maar hij had idd wel eeven de zoek functie kunnen gebruiken. Reageren
OG-J Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ja, sorry, maar dacht, dat ga ik wrss nooit vinden Reageren
Hayte Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 wel jammer dat het niet kan, dan zouden de servers namelijk drukker zijn, waardoor het minder snel uit kan sterven Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 ik heb hier ook al een topic over gemaakt Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 het is niet mogelijk denk ik Reageren
kiefer Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Er zijn al topics over deze vraag geweest. ? Dat betekent niet dat hij de vraag niet mag stellen. Maar hij had idd wel eeven de zoek functie kunnen gebruiken. Dat zegt die toch ook niet Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 ik heb hier ook al een topic over gemaakt echt waar dan? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik heb hier ook al een topic over gemaakt echt waar dan? maar het is al verouderd Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik heb hier ook al een topic over gemaakt echt waar dan? maar het is al verouderd ok Reageren
Hayte Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 ik heb hier ook al een topic over gemaakt dit heb ik altijd al irritant gevonden Als je echt persé wilt zeggen dat het al gemaakt is, zet dan ook de link erbij van het topic... lijkt me wel zo handig en aardig in plaats van gewoon te zeggen dat er al een topic is... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 ik heb hier ook al een topic over gemaakt dit heb ik altijd al irritant gevonden Als je echt persé wilt zeggen dat het al gemaakt is, zet dan ook de link erbij van het topic... lijkt me wel zo handig en aardig in plaats van gewoon te zeggen dat er al een topic is... ok dan hier is de link http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=81411 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.