Jump to content

XBOX vs PS3?


OG-J

Recommended Posts

dat kan jammer genoeg niet.

dat zou wel mooi zijn als het kon _O_

maar dat willen ze van sony en microsoft niet want als dat gebeurt dan word er minder verkocht :duh:

wtf?

waarom wordt er minder verkocht?

ik denk juist dat er op lange termijn meer word verkocht, omdat de servers niet zo snel uitsterven, en dan lezen mensen op fora of horen ze van vrienden dat de servers nog best wel druk zijn, dus gaan ze het spel kopen omdat ze dan online kunne spelen

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan jammer genoeg niet.

dat zou wel mooi zijn als het kon _O_

maar dat willen ze van sony en microsoft niet want als dat gebeurt dan word er minder verkocht :duh:

wtf?

waarom wordt er minder verkocht?

ik denk juist dat er op lange termijn meer word verkocht, omdat de servers niet zo snel uitsterven, en dan lezen mensen op fora of horen ze van vrienden dat de servers nog best wel druk zijn, dus gaan ze het spel kopen omdat ze dan online kunne spelen

nu worden er juist meer verkocht want sommige personen hebben een xbox360 en een ps3 om online te spelen met bepaalde spellen op de ps3 en andere spellen op de xbox360 :Y

alleen maar omdat sommige vrienden van je een xbox360 hebben en anderen een ps3 :duh:

dus als je vrienden met een racegame op de ps3 spelen wil je een ps3 zodat je tegen ze kan spelen

en dan neem je bijv een xbox360 voor shooters omdat andere vrieden van je een xbox360 hebben en dat spelen

als je dan met een ps3 online kan spelen met een xbox360 heb je dus maar een console nodig om met al je vrienden te kunnen spelen

snap ie :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

dat kan jammer genoeg niet.

dat zou wel mooi zijn als het kon _O_

maar dat willen ze van sony en microsoft niet want als dat gebeurt dan word er minder verkocht :duh:

wtf?

waarom wordt er minder verkocht?

ik denk juist dat er op lange termijn meer word verkocht, omdat de servers niet zo snel uitsterven, en dan lezen mensen op fora of horen ze van vrienden dat de servers nog best wel druk zijn, dus gaan ze het spel kopen omdat ze dan online kunne spelen

nu worden er juist meer verkocht want sommige personen hebben een xbox360 en een ps3 om online te spelen met bepaalde spellen op de ps3 en andere spellen op de xbox360 :Y

alleen maar omdat sommige vrienden van je een xbox360 hebben en anderen een ps3 :duh:

dus als je vrienden met een racegame op de ps3 spelen wil je een ps3 zodat je tegen ze kan spelen

en dan neem je bijv een xbox360 voor shooters omdat andere vrieden van je een xbox360 hebben en dat spelen

als je dan met een ps3 online kan spelen met een xbox360 heb je dus maar een console nodig om met al je vrienden te kunnen spelen

snap ie :cab:

ik vind het wel vaag als je hetzelfde spel 2 keer gaat kopen..

ik zou juist met mijn vrienden van te voren afspreken wie wat voor wat koopt... (maar bij mij in de klas heeft niemand een next gen console, niet eens een Wii)

maar ik snap wel wat je bedoelt... op deze manier verdienen ze op korte termijn meer geld, maar ik zou juist denken dat ze op langere termijnen geld willen verdienen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...