Sublime Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 hoe kun je een encrypted file decrypten? en hoe maak ik mijn eigen encrypted file? >>> Door Thundercover: Verplaatst naar Software.<<< Reageren
Naudin Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Het ligt er natuurlijk aan hoe het decrypt is. Er zijn verschillende cryptmanieren denk ik Bewerkt: 24 augustus 2008 door Naudin Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Welke encryptie heb je? Heb je last van die Encryptie virus? Dan zal ik je teleur moeten stellen. Met 15 miljoen computers duurt dit 365 dagen/1 jaar. Bij die vorige varianten had de schrijver die encryptie van 640 tekens verkeert in zijn infectie geplanteert dat je er doorheen kon kraken . Reageren
K.O. Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Welke encryptie heb je? Heb je last van die Encryptie virus? Dan zal ik je teleur moeten stellen. Met 15 miljoen computers duurt dit 365 dagen/1 jaar. Bij die vorige varianten had de schrijver die encryptie van 640 tekens verkeert in zijn infectie geplanteert dat je er doorheen kon kraken .Waar heb jij het over?? Maikle, op wat voor soort bestanden wil je encryptie toepassen? Op gewone tekstbestanden? Dan komt het er eigenlijk op neer op 'geheimschrift'. Google het maar eens en je komt zo diverse manieren tegen. Verder kun je bestanden met een wachtwoord beveiligen. Bij .zip en .rar archieven gaat dit heel makkelijk in WinRar. Dan zijn er natuurlijk nog een heleboel tools beschikbaar die encryptie kunnen toepassen op allerlei bestanden. Met dezelfde tool kun je dit ook weer ongedaan maken. Het nadeel is dat wanneer je encryptie toepast met een bepaald programma, dit altijd weer ongedaan gemaakt kan worden. Sowieso kan elke vorm van encryptie theoretisch gezien gekraakt worden. Decryptie werkt niet altijd, soms zul je moeten bruteforcen (of een dictionairy-attack uitvoeren). Hier staan diverse vormen van encryptie die je kunt proberen. Allen kunnen ook weer gekraakt worden. (Hoewel het met bijvoorbeeld een MD5 hash jaren kan duren voordat je een lange zin gekraakt hebt.) Misschien dat je hier of hier iets aan hebt. Je zult eerst even moeten vertellen wat je wilt encrypteren en hoe je in gedachte had dat te doen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Welke encryptie heb je? Heb je last van die Encryptie virus? Dan zal ik je teleur moeten stellen. Met 15 miljoen computers duurt dit 365 dagen/1 jaar. Bij die vorige varianten had de schrijver die encryptie van 640 tekens verkeert in zijn infectie geplanteert dat je er doorheen kon kraken .Waar heb jij het over?? Stevige computertaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.