Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Videokaart: ATI Mobility Radeon HD 2400 Kan ik ENB Series aan? Reageren
Tjerk Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Als je sommige functies uitzet, en andere dingen aanpast, wil het misschien nét lukken. Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Als je sommige functies uitzet, en andere dingen aanpast, wil het misschien nét lukken. Welke functies zou ik dan uitmoeten zetten.. Zou ik dan nog wel op gta online kunnen? Reageren
FerryN Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Als je sommige functies uitzet, en andere dingen aanpast, wil het misschien nét lukken. Welke functies zou ik dan uitmoeten zetten.. Zou ik dan nog wel op gta online kunnen? Online moet je juist Performance hebben, dus als ie SP amper kan, ga het niet in MP doen, want daar lagt alles veel sneller. De nieuwe EBN staat vrij neutraal volgens mij, en mijn pc doet hem goed, met vorige stond ie veel hoger volgens mij, en lagde hij wel. Ik doe met EBN in SA-MP soms wel 50+ fps, en met ongeveer 30 voertuigen 20 fps. En ik heb een 7600gs 256mb, maar ik weet niet waarmee je je videokaart kan vergelijken. Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Als je sommige functies uitzet, en andere dingen aanpast, wil het misschien nét lukken. Welke functies zou ik dan uitmoeten zetten.. Zou ik dan nog wel op gta online kunnen? Online moet je juist Performance hebben, dus als ie SP amper kan, ga het niet in MP doen, want daar lagt alles veel sneller. De nieuwe EBN staat vrij neutraal volgens mij, en mijn pc doet hem goed, met vorige stond ie veel hoger volgens mij, en lagde hij wel. Ik doe met EBN in SA-MP soms wel 50+ fps, en met ongeveer 30 voertuigen 20 fps. En ik heb een 7600gs 256mb, maar ik weet niet waarmee je je videokaart kan vergelijken. Zou ik hem aankunnen? Hoegroot is die mod dan, want ik wil veel dingen van gta IV dingen in mijn SA doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.