Jump to content

AM2 Processor

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even een paar vraagjes. Ik wil binnenkort nieuwe pc onderdelen gaan kopen. En mijn moederbord heeft AM2 socket. Nu zie ik op de benchmarks dat de beste van AMD Athlon X2 dik gepwnd wordt door Intel Dual Core. Dus weet iemand of AMD nog fatsoenlijke processoren voor AM2 heeft aangekondigd? En is dat Phenom misschien nog iets? Die zijn meestal op AM2+, kan dat ook gewoon op AM2?

Alvast bedankt,

Naudin

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

AM2+ en AM2 zijn 2 verschillende soort sockets en een AM2 processor gaat niet op een AM2+ socket. De AM2 en AM2+ sockets zijn de huidige platforms voor hun X2, X3 en X4 processoren, daar zullen ze denk ik niet zo gauw vanaf stappen denk. Ik weet niet of er nieuwe processoren maar het kan goed zijn dat er misschien een nieuwe serie komt voor de dual-core serie. Kwestie van geduld denk ik....

Geplaatst:
AM2+ en AM2 zijn 2 verschillende soort sockets en een AM2 processor gaat niet op een AM2+ socket. De AM2 en AM2+ sockets zijn de huidige platforms voor hun X2, X3 en X4 processoren, daar zullen ze denk ik niet zo gauw vanaf stappen denk. Ik weet niet of er nieuwe processoren maar het kan goed zijn dat er misschien een nieuwe serie komt voor de dual-core serie. Kwestie van geduld denk ik....

Ok bedankt voor het antwoord. Ik moet sowieso nog even tot eind december wachten want dan heb ik pas weer geld :puh: Hopen dat er dan wel iets nieuws is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...