Jump to content

Help A.U.B.

timwell

Goed Genoeg??  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Goed Genoeg??

• JA
      8
    • NEE
      5

Recommended Posts

Systeem eisen van IV zijn nog niet bekend. Je vraag kan dus niet behandelt worden. Succes ^_^

Zodra die er wel zijn check : www.canyourunit.com . Die site voert een scan uit om te testen of je pc het aan kan met altijd naukeurige info.

Als er een spel is, maar die in canyourunit.com niet voorkomt : eet ik me schoen op.

Edit: zeer waarschijnlijk is hij wel goed genoeg als ik zo zie, maar misschien word hij net als crysis: Haast onmogelijk goed speelbaar. Maar denk het niet.

Bewerkt: door BigM
Delen op andere websites

Systeem eisen van IV zijn nog niet bekend. Je vraag kan dus niet behandelt worden. Succes ^_^

Zodra die er wel zijn check : www.canyourunit.com . Die site voert een scan uit om te testen of je pc het aan kan met altijd naukeurige info.

Als er een spel is, maar die in canyourunit.com niet voorkomt : eet ik me schoen op.

Edit: zeer waarschijnlijk is hij wel goed genoeg als ik zo zie, maar misschien word hij net als crysis: Haast onmogelijk goed speelbaar. Maar denk het niet.

Enigste reden dat Crysis zo klote speelt is door die kut engine, er is een andere engine, en die moeten zelfs slechtere pc's kunnen draaien.

Ontopic:

Grote kans dat deze pc IV kan gaan draaien, maar pak niks van trust, want ikzelf heb er een headset van 30 euro gekocht, en was naar 2 of 3 maanden kapot.

Terwijl ik een headset sloper ben, blijven de headset van 10 euro langer leven dan die trust, dus ik zou een andere speaker set pakken.

Delen op andere websites

Als dat het geval is staat ie wel op http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Delen op andere websites

Enigste reden dat Crysis zo klote speelt is door die kut engine, er is een andere engine, en die moeten zelfs slechtere pc's kunnen draaien.

Ontopic:

Grote kans dat deze pc IV kan gaan draaien, maar pak niks van trust, want ikzelf heb er een headset van 30 euro gekocht, en was naar 2 of 3 maanden kapot.

Terwijl ik een headset sloper ben, blijven de headset van 10 euro langer leven dan die trust, dus ik zou een andere speaker set pakken.

dat ding van trust zit er niet bij hoor, als je die boxen bedoeld. ik heb zelf 2x 80watt RMS staan, dus boxen heb ik niet nodig.

voor de rest, iedereen bedankt voor de moeite, en als er nog iets bekend word, hoor ik dat natuurlijk graag

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...