timwell Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 zouden jullie me aub willen helpen, ik wil een nieuwe pc kopen, en wil GTA IV er op kunnen spelen, maar wil met de pc kopen niet wachten tot GTA uit is. alvast bedankt. Hier Kan je De PC Zien!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Systeem eisen van IV zijn nog niet bekend. Je vraag kan dus niet behandelt worden. Succes Zodra die er wel zijn check : www.canyourunit.com . Die site voert een scan uit om te testen of je pc het aan kan met altijd naukeurige info. Als er een spel is, maar die in canyourunit.com niet voorkomt : eet ik me schoen op. Edit: zeer waarschijnlijk is hij wel goed genoeg als ik zo zie, maar misschien word hij net als crysis: Haast onmogelijk goed speelbaar. Maar denk het niet. Bewerkt: 23 augustus 2008 door BigM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwell Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 toch bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Systeem eisen van IV zijn nog niet bekend. Je vraag kan dus niet behandelt worden. Succes Zodra die er wel zijn check : www.canyourunit.com . Die site voert een scan uit om te testen of je pc het aan kan met altijd naukeurige info. Als er een spel is, maar die in canyourunit.com niet voorkomt : eet ik me schoen op. Edit: zeer waarschijnlijk is hij wel goed genoeg als ik zo zie, maar misschien word hij net als crysis: Haast onmogelijk goed speelbaar. Maar denk het niet. Enigste reden dat Crysis zo klote speelt is door die kut engine, er is een andere engine, en die moeten zelfs slechtere pc's kunnen draaien. Ontopic: Grote kans dat deze pc IV kan gaan draaien, maar pak niks van trust, want ikzelf heb er een headset van 30 euro gekocht, en was naar 2 of 3 maanden kapot. Terwijl ik een headset sloper ben, blijven de headset van 10 euro langer leven dan die trust, dus ik zou een andere speaker set pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Zeker wel goed genoeg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
connoz Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Systeem eisen van IV zijn nog niet bekend. Je vraag kan dus niet behandelt worden. Succes Zodra die er wel zijn check : www.canyourunit.com . Die site voert een scan uit om te testen of je pc het aan kan met altijd naukeurige info. Als er een spel is, maar die in canyourunit.com niet voorkomt : eet ik me schoen op. Edit: zeer waarschijnlijk is hij wel goed genoeg als ik zo zie, maar misschien word hij net als crysis: Haast onmogelijk goed speelbaar. Maar denk het niet. Als dat het geval is staat ie wel op http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwell Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2008 Systeem eisen van IV zijn nog niet bekend. Je vraag kan dus niet behandelt worden. Succes Zodra die er wel zijn check : www.canyourunit.com . Die site voert een scan uit om te testen of je pc het aan kan met altijd naukeurige info. Als er een spel is, maar die in canyourunit.com niet voorkomt : eet ik me schoen op. Edit: zeer waarschijnlijk is hij wel goed genoeg als ik zo zie, maar misschien word hij net als crysis: Haast onmogelijk goed speelbaar. Maar denk het niet. Enigste reden dat Crysis zo klote speelt is door die kut engine, er is een andere engine, en die moeten zelfs slechtere pc's kunnen draaien. Ontopic: Grote kans dat deze pc IV kan gaan draaien, maar pak niks van trust, want ikzelf heb er een headset van 30 euro gekocht, en was naar 2 of 3 maanden kapot. Terwijl ik een headset sloper ben, blijven de headset van 10 euro langer leven dan die trust, dus ik zou een andere speaker set pakken. dat ding van trust zit er niet bij hoor, als je die boxen bedoeld. ik heb zelf 2x 80watt RMS staan, dus boxen heb ik niet nodig. voor de rest, iedereen bedankt voor de moeite, en als er nog iets bekend word, hoor ik dat natuurlijk graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.