Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Hallo, ik heb eens de taakbalk groter gemaakt en de vormgeving ook, dat kon je namelijk wijzigen in vormgeving. Nu is de taakbalk weer normaal en sindsdien zijn m'n MSN letters groter dan normaal: Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt! Bewerkt: 23 augustus 2008 door Miek Reageren
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Je msn naam(klik)- Opties -Messages - Klik dan op die knop dat in het nederlands zegt lettertype veranderen(linksboven)- En verlaag dan de points(Punten) , die van jou staat nu rond de 16. Maak er 8 van ofzo. Succes. En btw misschien wat onduidelijk. Maar jou msn is engels. De mijne is NL. Ik weet dus niet de exacte namen hoe het er bij jou staat. Succes Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Of gwn in een gesprek. Bij Zo'n A/B tekentje ofzo. Reageren
BigM Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 En bij de windowsLivers : Extra-Textgrote. Dan zal het ook wel leuken , Je kan geheel naar je eigen smaak doen. Reageren
Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) En bij de windowsLivers :Extra-Textgrote. Dan zal het ook wel leuken , Je kan geheel naar je eigen smaak doen. Windows Livers? Heu? Kan je wat duidelijker zijn aub? (trouwens zijn het alle letters die te groot zijn, ook die van me contactpersonen + nicknames.) Bewerkt: 23 augustus 2008 door Miek Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Nou zeg, wat een ongehoorde teut van die blaag met Johan Derksen avatar. >>> Door Thundercover: Eigenlijk zou ik het schandalige plaatje moeten weghalen, maar ik durf niet bij Miek. :$<<< Reageren
Miek Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Het is gelukt! Bedankt voor jullie tips hoor! Oja, Thundercover, omdat jij graag sluit mag jij dit topic sluiten :$ >>> Door Thundercover: Mocht je het weer open willen, stuur dan gerust een PB. <<< Bewerkt: 24 augustus 2008 door Thundercover Reageren
BigM Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Het is gelukt! Bedankt voor jullie tips hoor! Oja, Thundercover, omdat jij graag sluit mag jij dit topic sluiten :$ Ik bedoel met windows livers dat jij nog een lagere msn versie gebruikt : MSN "Maar er is alweer tijdje een nieuwe, Windows live messenger : WLM Reageren
Miek Geplaatst: 25 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) >>> Door Thundercover: Mocht je het weer open willen, stuur dan gerust een PB. <<< Het is weer zover . Ik heb een probleempje: ik heb Windows Live Messenger en als ik wil een spelletje spelen, webcam aanzetten of iets anders dan gewoon chatten, loop hij onherroepelijk vast. Ik heb WLM eens opnieuw geïnstalleerd, nu kan ik wel spelletjes spelen enzo, maar niet webcammen. Ook kan ik niet tekenen zoals je linksonderaan kan zien. Wie helpt mij uit de nood? @ RobbieB: ja, maar ik denk niet dat dat een verschil maakt. Die WLM 2009 suckt zo hard . Bewerkt: 25 april 2009 door Miek Reageren
RobbieB Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 >>> Door Thundercover: Mocht je het weer open willen, stuur dan gerust een PB. <<< Het is weer zover . Ik heb een probleempje: ik heb Windows Live Messenger en als ik wil een spelletje spelen, webcam aanzetten of iets anders dan gewoon chatten, loop hij onherroepelijk vast. Ik heb WLM eens opnieuw geïnstalleerd, nu kan ik wel spelletjes spelen enzo, maar niet webcammen. Ook kan ik niet tekenen zoals je linksonderaan kan zien. Wie helpt mij uit de nood? Heb je de allernieuwste versie van WLM? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 Je kan altijd proberen een vroegere msn messenger versie te downloaden en installeren. De Messenger Plus! Live of 8.0. Wie weet lukt het dan wel Overigens vind ik die nieuwste msn versie ook drie keer niks, zo kan je volgens mij ook geen spelletjes spelen en webcammen als een ander contactpersoon een oudere msn versie heeft. Weet niet of dit nog steeds zo is, ik had destijds de Beta versie toen in het begin uitgeprobeerd en na een week weer verwijderd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.