Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Onderwerp: Halo Soort design: - Size design: Maakt niet uit Render: Ja Animatie: Mag Premade: Wa is da? Tijd van inlevering: Binnen 3 dagen na afspraak Opmerking: Geen photoshop Laat de beste maar winnen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Premade?Premade is een design dat eerder door jezelf is gemaakt. Als er dus "nee" in het lijstje staat mag je dus niet iets gebruiken wat je eerder gemaakt of ingezet hebt. Het kan ook zijn dat er "mag" of "ja/nee" staat, vanzelfsprekend mag je het dan dus wel maar het hoeft niet. Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Premade?Premade is een design dat eerder door jezelf is gemaakt. Als er dus "nee" in het lijstje staat mag je dus niet iets gebruiken wat je eerder gemaakt of ingezet hebt. Het kan ook zijn dat er "mag" of "ja/nee" staat, vanzelfsprekend mag je het dan dus wel maar het hoeft niet. Hoezo dat? Reageren
Vegeta Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Jah omdat jij dat niet weet Reageren
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Jah omdat jij dat niet weet Dan mag ik toch nog een battle beginnen ofniet.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Jah omdat jij dat niet weet Dan mag ik toch nog een battle beginnen ofniet.. nou eigenlijk i hrt wel belangrijk dat je weet wat elk ding is. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Doen we een trio? ik kan helaas niet meer meedoen omdat mijn PC een virus heeft /Dus ik kan niet meer PSen en dit typ ik nu tijdens een tussenuurtje en niet op mijn PC dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.