Jump to content

Plekje ..


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

haha :puh: Weet iemand een plekje waar je gerust mensen kan vermoorden dat je geen of bijna niet politie kan krijgen ???? Erg Bedant hoor mensen.. Super bedankt.. Ja bedankt..

thxx [/font]

EDIT: Sorry in het verkeerde Forum.. hij moest in general maar hij zit perongeluk in Easter egs..

Bewerkt: door [B]ig [S]moke
Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is eigenlijk onmogelijk om iemand te vermoorden zonder politie. want de hele stad zit vol met mensen die op hun beurt een mobieltje pakken en de politie bellen.

Ik weet een truck om nooit meer politie te hebben.

Je moet freemode starten en private slots op max doen. en bij opties doe je politie uit.

nu heb je de hele stad voor jezelf zonder de politie. en er komen ook geen andere mensen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is eigenlijk onmogelijk om iemand te vermoorden zonder politie. want de hele stad zit vol met mensen die op hun beurt een mobieltje pakken en de politie bellen.

Ik weet een truck om nooit meer politie te hebben.

Je moet freemode starten en private slots op max doen. en bij opties doe je politie uit.

nu heb je de hele stad voor jezelf zonder de politie. en er komen ook geen andere mensen. :Y

Ha die truck gebruikte ik ook ;) .

ontopic: ik ken geen goede plekjes :N .

wat ik wel weet is dat je bij die gevangenis een hout torentje hebt,

nou als je daarop geraakt(met heli en eerst die cops daarop vermoord(met rotoren ofzo))

zit je veilig voor veel sterren ;)

ik ben door daar met een groot wapen arsenaal tot 4 sterren blijve knalle

maar schoot mezelf neer met RPG :schater: was wel fun eindelijk wraak te nemen

op al die arrests. :D

EDIT: heb nu opnieuw gedaan 6 sterren!! (en nog voor een lange tijd!)

Bewerkt: door gabbergon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Inderdaad is het stom dat ze dan de politie bellen, daarmee is het inderdaad onmogelijk om iemand ongestraft te doden tenzij je diegene gaat ontvoeren naar een rustig plekje maar dan horen ze soms nog de schoten. Soms dan zie ik dat ze de politie gaan bellen en dan schiet ik hun mobiel uit de handen en dan komt er ook geen politie maar het is vaak moeilijk te ontdekken wie er precies naar de politie zit te bellen. In ieder geval zou een geluidsdemper handig zijn maar die zijn er voor zover ik weet helaas niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is eigenlijk onmogelijk om iemand te vermoorden zonder politie. want de hele stad zit vol met mensen die op hun beurt een mobieltje pakken en de politie bellen.

Ik weet een truck om nooit meer politie te hebben.

Je moet freemode starten en private slots op max doen. en bij opties doe je politie uit.

nu heb je de hele stad voor jezelf zonder de politie. en er komen ook geen andere mensen. :Y

Ja maar wat is daar leuke aan dat de politie niet meer komt, dan raak je toch ook snel verveeld als je constant alleen maar mensen gaat vermoorden zonder dat er wat verder aan de hand is?

Groetjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik bijzonder slecht vind aan GTAIV, is dat de politie je niet achtervolgt als je een ladder op klimt. Met een rocket launcher kun je in principe non-stop op de hijskraan staan, die ergens midden op een van de grote wegen staat. Politie rukt met werkelijk niets uit dan helikopters.

Maar het klopt inderdaad dat de Politie je wel 'overal en altijd' kan vinden. Ook al ben je midden op zee, kilometers van de bebouwde wereld af.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik bijzonder slecht vind aan GTAIV, is dat de politie je niet achtervolgt als je een ladder op klimt. Met een rocket launcher kun je in principe non-stop op de hijskraan staan, die ergens midden op een van de grote wegen staat. Politie rukt met werkelijk niets uit dan helikopters.

Maar het klopt inderdaad dat de Politie je wel 'overal en altijd' kan vinden. Ook al ben je midden op zee, kilometers van de bebouwde wereld af.

Als ik politie zit af te knallen vanop een gebouw met een ladder ernaast, klimt de politie er wel op. En als ze net boven zijn schiet ik ze terug naar beneden met een shotgun ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik bijzonder slecht vind aan GTAIV, is dat de politie je niet achtervolgt als je een ladder op klimt. Met een rocket launcher kun je in principe non-stop op de hijskraan staan, die ergens midden op een van de grote wegen staat. Politie rukt met werkelijk niets uit dan helikopters.

Maar het klopt inderdaad dat de Politie je wel 'overal en altijd' kan vinden. Ook al ben je midden op zee, kilometers van de bebouwde wereld af.

misschien heb jij een glitchende ladder ofzo, maar bij mij klimmen ze er wel op :puh:

en wat voor nut heeft het als je ze toch gelijk af kan knallen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, jezelf in een internet cafe opsluiten doormiddel van de deur met een fikse wagen te blokeren zodat er niemand uit kan. Afknallen maar. Politie komt wel, maar ze kunnen er moeilijk in als de blokkade nog goed werkt. Maar je zit dan wel met het probleem dat als je klaar bent, je moeilijk kunt ontsnappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, jezelf in een internet cafe opsluiten doormiddel van de deur met een fikse wagen te blokeren zodat er niemand uit kan. Afknallen maar. Politie komt wel, maar ze kunnen er moeilijk in als de blokkade nog goed werkt. Maar je zit dan wel met het probleem dat als je klaar bent, je moeilijk kunt ontsnappen.

Dan kun je altijd met een rocket launcher op de deur schieten, let wel op dat je dan ver weg staat van de deur! Zodra je schiet, knalt je blokkade weg, en kun je vrolijk weglopen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...