gammie_ Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dat ziet er al weer wat beter uit, alleen naar mijn mening heb je je font wel weer verpest (had die gewoon het zelfde gelaten) Nou is het een en al een donker vlak, waar ik tegen aan kijk. Als ik jou was zou ik nog proberen om die auto wat lichter te maken, ik weet niet precies wat je met die auto heb gedaan. Maar je zou nog kunnen proberen te duplicate (CTRL + J) Meestal oogt dat dan wet lichter. Je zou dan nog wat hiermee kunnen proberen: Ik heb PS in het Nederlands, maar je zou ook met die opties die ik met een groene pijl heb aangegeven even kunnen experimenteren. Meestal kan je de kleur wat voller laten lijken maar ook lichter. Want het lijkt alsof je nu alleen die zwarte brush heb weggelaten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Dat ziet er al weer wat beter uit, alleen naar mijn mening heb je je font wel weer verpest (had die gewoon het zelfde gelaten) Nou is het een en al een donker vlak, waar ik tegen aan kijk. Als ik jou was zou ik nog proberen om die auto wat lichter te maken, ik weet niet precies wat je met die auto heb gedaan. Maar je zou nog kunnen proberen te duplicate (CTRL + J) Meestal oogt dat dan wet lichter. Je zou dan nog wat hiermee kunnen proberen: Ik heb PS in het Nederlands, maar je zou ook met die opties die ik met een groene pijl heb aangegeven even kunnen experimenteren. Meestal kan je de kleur wat voller laten lijken maar ook lichter. Want het lijkt alsof je nu alleen die zwarte brush heb weggelaten. hoe zet je PS in he tnederland? Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 hoe zet je PS in he tnederland? Je kan in Photoshop de taal niet veranderen, of je hebt de Engelse Versie of de Nederlandse versie. Maar bij mijn voorbeeld maakt het niet uit, het is de zelfde opstelling alleen dan in het Engels. Reageren
1974 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Op verzoek van mezelf heb ik een signature gemaakt voor GTA-Haas (grilleuh!). [img=http://img353.imageshack.us/img353/2043/gtahaaslc5.png] Ziet er mooi uit, beetje donker alleen maar dat past er wel bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.