gabbergon Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS3 maar ik weet niet of alle headsets microfoontjes bevaten(lijkt me wel want het is een headSET) daarbij komt nog of ze allemaal wel compactibel zijn. het geluid maakt me niet veel uit maar ik wil wel een micro voor te communiceren(geluid komt wel uit mijn tv...) ps: ik ben nieuw bij PS3, vooral online. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS3maar ik weet niet of alle headsets microfoontjes bevaten(lijkt me wel want het is een headSET) daarbij komt nog of ze allemaal wel compactibel zijn. het geluid maakt me niet veel uit maar ik wil wel een micro voor te communiceren(geluid komt wel uit mijn tv...) ps: ik ben nieuw bij PS3, vooral online. Ga gewoon even naar de winkel waar je hem hebt gekocht en vraag het na morgen dan, vandaag is het zondag Ik denk dat alle headsets wel microfoons bevatten, anders heet het een koptelefoon. Ik denk ook wel dat de meeste werken voor de ps3. Reageren
Dieko Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Je kan ook een bluetooth oortje kopen. Die je ook voor je gsm en PS3 kan gebruiken. Daar komt het geluid uit en er zit een microfoon op. Reageren
oostzaan Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Die je bij warhawk krijgt. Jabra nog wat.. Is erg goed. hij is klein blijft goed achter je oor. Zit een klein gaatje in waar het microfoontje zit. Werk gwn perfect. Reageren
gabbergon Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 het is allemaal in orde we hadden nog een bluetooth headset liggen voor gsm en hij werkt maar wat me zo deed twijfelen aan headsets is dat dat microfoontje van sommige headsets de mond nie bereikt toch bedankt voor de reacties Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.