markoes Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Hallo Ik heb een probleempje met battlefield 2 online als ik de multiplayer opstart en mijn acount inlog kan ik een level kiezen gaat hij laden dan is hij klaar krijg ik een lijst met wapens en dan gaat hij weer naar het menu met de foutmelding iets over kicked by punkbuster dus ik een nieuw account aangemaakt en precies hetzelfde weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ik gebruik geen hacks ofso alvast bedankt groetjes markoes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 PunkBuster kicked in de meeste gevallen niet zonder reden. Laat even weten wat voor reden dit is, want dat is juist nodig om je probleem om te lossen. De kans is overigens redelijk groot dat je wordt gekicked omdat je met een verouderde versie van PunkBuster speelt. Normaliter wordt PunkBuster automatisch geupdate, maar soms kan het voorkomen dat je dit handmatig moet doen. Handmatig updaten kun je in dat geval doen met het programma PBSetup. Reageren
markoes Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Hij geeft dit aan Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ik kend at probleem heb het zelf ook je hoeft geen nieuw accoutn aan te maken probeer eerst zoals mathijs zegt je pb te updaten als dat nog niet werkt dan helpt dit programmatje PBSVC download link http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe dan moet je dat programma runnen en dan zou hija ls het goed is weer werken zie je op het slagtveld Reageren
Wesley Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Om toch maar even hier te reageren, vroeger was alles automatisch, PB update zich gewoon automatisch, nu zul je om de paar weken even moeten updaten. Tevens is het me ook opgevallen dat ze wel ergens mee bezig zijn, want laatst werd ik gekicked omdat INGAME een punkbuster update werd geannuleerd. Dus waarschijnlijk komt het toch wel weer terug, dat automatische update van Punkbuster, en dat is maar goed ook, ook mag patch 1.5 nu maar eens snel opschieten. Veel plezier op BF2. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 patch 1.50 kan nog lang op zich wachten ze zijn bijna allen nog patches aan het uitbrengen op bf2142 Reageren
Wesley Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 patch 1.50 kan nog lang op zich wachten ze zijn bijna allen nog patches aan het uitbrengen op bf2142 Nee ze zijn nu echt bezig met Patch 1.5 voor BF2, en ze kunnen heus wel aan meerdere games tegelijk werken hoor Doen ze nu ook, ik dacht dat ze met 3/4 nieuwe BF games bezig zijn. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ze zouden weer is een game moeten maken die net zo goed als battlefield 1942 was Reageren
Wesley Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ze zouden weer is een game moeten maken die net zo goed als battlefield 1942 was Mwah ik vind qua gameplay enz vind ik BF2 het lekkerste spelen hoor, maar ze mogen wel weer een nieuwe game van 1942 maken ja, maar dan met dezelfde gameplay zoals in BF2/2142, dan zou het echt een super game worden. Maarja, de volgende Battlefield gaat zich ook in deze tijdperk afspelen, en die volgende Battlefield moet Battlefield 3 zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.