Jump to content

Chinese [PAINT]

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi met Paint! :) Maar jammer met dat er geen meerdere effecten zijn behalve je naam. Dus eigenlijk alleen een render + achtergrond en naam met een boortje. Tekst kon wel in chenese stijl, je kan naar meerdere fonts downloaden op www.dafont.com. Voor de rest is het erg mooi met Paint. De render was natuurlijk al voor je uitgeknipt. Rate's:

Achtergrond:

• Best mooi: 8/10
  • Passen bij render: 9.5/10

Totaal: 17.5/20

Render:

• Mooi geplaatst:: 9.5/10
  • Best mooi: 9.5/10

Mooi effect met dat zwaard!

Totaal: 19/20

Lettertype/tekst:

• Mooi geplaatst: 9/10
  • Best mooi: 7.5/10

Mooi met de kader rond de tekst!

Totaal: 16.5/20

52,5/60!

Zeer goed gedaan met Paint! :tu:

Geplaatst:
Hij is wel mooi maar het is te duidelijk dat de render is uitgeknipt

Via google in me paint gedouwt, en die zwarte vlakken met Opvullen wit gemaakt en tada _O_

Moet gewoon je koppie gebruiken, en ideeën. Toen ik dat ventje zag op internet dacht ik meteen aan China :tu:

Geplaatst:

tjah daar kan timske niks aan doen. dat komt denk ik door de beperkingen van paint :duh:

Maar ik vind het wel mooi gemaakt en ik snap nog steeds niet hoe mensen dat kunnen doen een sig maken met PAINT

Geplaatst:

tjah daar kan timske niks aan doen. dat komt denk ik door de beperkingen van paint :duh:

Maar ik vind het wel mooi gemaakt en ik snap nog steeds niet hoe mensen dat kunnen doen een sig maken met PAINT

Is makkelijker met photoshop. Want dan ben je verdwaaaald zoveel knoppen er op dat programma zitten. Ik vind alleen die render van ze plaatje slap met die onscherpe randjes. Achtergrond: www.google.nl. Verder alleen balk toegevoegt.

4 Omdat het met paint gedaan is

Geplaatst:

Is makkelijker met photoshop. Want dan ben je verdwaaaald zoveel knoppen er op dat programma zitten. Ik vind alleen die render van ze plaatje slap met die onscherpe randjes. Achtergrond: www.google.nl. Verder alleen balk toegevoegt.

4 Omdat het met paint gedaan is

ikzelf gebruik dan ook PS ik kan echt niet met Paint werken

En omdat ik was vergeten een Cijfer te geven net: een 6,4 omdat het toch best mooi is maar met PS was het mooier geworden.

Geplaatst:

Je moet gewoon goed met paint overweg kunnen, zoals ik en Miek kunnen :7

Misschien kan de ene dat wel wat beter dan de andere maar het maakt niks uit, Photoshop vind ik ook best goed alleen Paint is fijner :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...