Jump to content

gemakkeljik gangs overnemen


peter99

Recommended Posts

weet iemand hoe je het makkeljik moeilijke gangs over te nemen ?

ik wordt negen van de tien keer dood geschoten :(

want ze komen met een hele stoet van de ene kant en aan de andere het zelfde

alvast ,dankje

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter99

    7

  • Ruurd31

    3

  • Dizzee

    3

  • Spacecraft

    2

Gang overnemen heb ik nooit een probleem gevonden eigenlijk, maar misschien helpt het als je een plek zoekt waar ze je maar van 1 kant kunnen naderen, een steegje bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je het makkeljik moeilijke gangs over te nemen ?

ik wordt negen van de tien keer dood geschoten :(

want ze komen met een hele stoet van de ene kant en aan de andere het zelfde

alvast ,dankje

Een auto plaatsen en er achter schuilen.

Gangmembers met een sterk wapen meenemen.

Misschien een molotov of Bazooka meenemen.

Kan je op het laatste ongeveer doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

in steegjes komen ze gewoon in :(

bij mij is het zo ,als ze met een sterk wapen komen schieten ze die auto helemaal naar grutjes pap :rolleyes:

dus het is moeilijk maar als het wil lukken spring ik zo snel mogelijk op een dak

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

in steegjes komen ze gewoon in :(

bij mij is het zo ,als ze met een sterk wapen komen schieten ze die auto helemaal naar grutjes pap :rolleyes:

dus het is moeilijk maar als het wil lukken spring ik zo snel mogelijk op een dak

Ja dat lijkt me ook de bedoeling, anders krijg je ze nooit dood. Het gaat erom dat ze dan maar via 1 kant komen, dat maakt het wat makkelijker. Moet je wel eerst even op zoek naar een ( liefst doodlopend ) steegje.

Ps. Mooi hoor, die kleurtjes, zie alleen het nut er niet van in.

Link to comment
Delen op andere websites

Je koop wat eten full health je koop body armore full body armour je koopt een m4, een dessert eagle, een dubbele uzie of een dubbele tec 9 enge ergens staan als je een gang war hebt veroorzaakt door drie tegenstandige gangmembers te vermoorden moet je EEn richting van de hood lopen als het goed is komen nu achter je de tegenstandige gangmembers tevoorschijn zodra je de puntjes op de radar ziet moet je je vliegens vlug omdraaien en je wapen paraat houden zodra je een gangmember ziet gelijk knalle doe dit met alle levels en je hood is van jou :)

PS: als je een gangwar begint bij het skate park In LS kan je het beste de tegenstandige gangmenmers bij het ziekenhuis opwachten als je daar achter een muurtje staat kunnen ze je nix maken als je ze allemaal hebt neergeknalt zijn ze rijp voor het hospital :) zo heb ik nog wel meer truukjes om apparte hoods te veroveren

PS: als je een hood moet beschermen moet je met een auto er volopin rijden en uit de auto springen zo rij je de meeste gangsters dood en door de ontploffing gaan er nog wel een paar dood dan hoef je nog maar een paar gangsters af te maken dat is zo gepiept :) dit doe ik altijd

PS: dit doe ik altijd wat jij doet interreseert mij niet (ik krijg meestal commentaar op mij strategieen)

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gooi wat molotov cocktail's in het rond, zodat de boel lekker fikt en als de groep er dan doorheen rent, zijn ze al half dood. Of ze vallen al dood neer. De gene die door de vlammen komen knal ik al van veraf neer met een M4 of een AK-47.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...