Jump to content

gemakkeljik gangs overnemen


peter99

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter99

    7

  • Ruurd31

    3

  • Dizzee

    3

  • Spacecraft

    2

moeilijk.. ga een minigun ophalen.. heb jij 500 kogels.. 1 schot is 1 dood..:) makkelijk.. van de 500 kogels kun je wel 5 hoods over nemen mooi toch?

Klopt, is een slimme stretegie... alleen in het begin van het spel, wanneer je Hoods moet overnemen, is het heel moeilijk om aan een Minugun te komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, is een slimme stretegie... alleen in het begin van het spel, wanneer je Hoods moet overnemen, is het heel moeilijk om aan een Minugun te komen ;)

Neeh hoor.. als je bij return to los santos bent aangekomen.. kan je al een vliegschool doen:) dan pak je een heli.. en vlieg je naar san fierro.. waar je hem kan halen.. en dan pak je hem.. en vlieg je naar hoods die je wilt overnemen en klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

moeilijk.. ga een minigun ophalen.. heb jij 500 kogels.. 1 schot is 1 dood..:) makkelijk.. van de 500 kogels kun je wel 5 hoods over nemen mooi toch?

Klopt, is een slimme stretegie... alleen in het begin van het spel, wanneer je Hoods moet overnemen, is het heel moeilijk om aan een Minugun te komen ;)

waar moet ik een minigun halen? ik kan hem nergens kopen en ook nergens jatten voorzover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

moeilijk.. ga een minigun ophalen.. heb jij 500 kogels.. 1 schot is 1 dood..:) makkelijk.. van de 500 kogels kun je wel 5 hoods over nemen mooi toch?

Klopt, is een slimme stretegie... alleen in het begin van het spel, wanneer je Hoods moet overnemen, is het heel moeilijk om aan een Minugun te komen ;)

waar moet ik een minigun halen? ik kan hem nergens kopen en ook nergens jatten voorzover ik weet.

Het albegaafde trucje :engel: !

Ga naar Toreno's Ranch in de Woestijn.

Ga naar binnen en pak de minigun, save nu bij de diskette. Pak weer de minigun en save, doe dit net zolang totdat je denkt genoeg kogels te hebben.

NOTE: Voor deze manier moet je Vertical Bird hebben gedaan!

Ook ligt er een minigun met 200 kogels bovenop een tunneltje/poortje boven het spoor op de Brug in San Fierro ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

En in Area 69.

Maar doe het toch gewoon met een Rhino, je rijdt ze gewoon lekker dood :bonk: .

Of ik heb er veel gedaan met een motor, vanaf je motor knal je ze neer met een Uzi.

Dit kan ook met een Jetpack.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze plaatsen zijn er nog miniguns te vinden:

zie plaatje.

Het bovenste bolletje is een 'carpark' De minigun ligt in de 2de ondergrondse verdieping.

Bij het onderste bolletje ligt de minigun op een werkplaats. Ergens vanboven op de stellingen.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

ik gebruik meestal jetpack en dan vlieg ik snel naar ze en knal ik ze neer en zo doorgaan ben je zo klaar.. en bij welke wapencheat hoort de minigun?

Daar heb je geen weapon cheat voor, alleen voor de flamethrower, de rocket launcher en de heat seeking RPG.

Link to comment
Delen op andere websites

moeilijk.. ga een minigun ophalen.. heb jij 500 kogels.. 1 schot is 1 dood..:) makkelijk.. van de 500 kogels kun je wel 5 hoods over nemen mooi toch?

Klopt, is een slimme stretegie... alleen in het begin van het spel, wanneer je Hoods moet overnemen, is het heel moeilijk om aan een Minugun te komen ;)

waar moet ik een minigun halen? ik kan hem nergens kopen en ook nergens jatten voorzover ik weet.

Het albegaafde trucje :engel: !

Ga naar Toreno's Ranch in de Woestijn.

Ga naar binnen en pak de minigun, save nu bij de diskette. Pak weer de minigun en save, doe dit net zolang totdat je denkt genoeg kogels te hebben.

NOTE: Voor deze manier moet je Vertical Bird hebben gedaan!

Ook ligt er een minigun met 200 kogels bovenop een tunneltje/poortje boven het spoor op de Brug in San Fierro ;) .

Ik heb weleens vaker gehoord dat die heavy weapons daar lagen maar toen had ik vertical bird nog niet gedaan. Ik dacht toen dat het onzin was. Maar nu ga ik die gangwars makkelijk winnen. bedankt voor de tip.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...