Jump to content

gemakkeljik gangs overnemen


peter99

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter99

    7

  • Ruurd31

    3

  • Dizzee

    3

  • Spacecraft

    2

  • 2 maanden later...

miechien beetje laat doe zo zet vier aotos in in een vierkantje en schiet ze alle vier kapot maak een gang war en ga dan samen je homies eragter zitten en als hun schieten bukken en dan snel hun dood schieten

Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel: of je gebruikt cheats voor de jetpack, of je gaat ze gewoon afknallen op een hoek van het warzone......Daar knal je ze gewoo evve neer!Neem een AK-47 mee voor de kracht, een M4 voor de snelheid en granaten of molotov coctails voor als ze met veel zijn bij elkaar!Zoek ook de armors en de health items!

Link to comment
Delen op andere websites

miechien beetje laat doe zo zet vier aotos in in een vierkantje en schiet ze alle vier kapot maak een gang war en ga dan samen je homies eragter zitten en als hun schieten bukken en dan snel hun dood schieten

Lijkt me niet de beste manier, wanneer zij dan een auto neerschieten, ontploft de rest samen met jou en je gang members.. Het kan werken, maar het is niet aan te raden.

ga gewoon op een hoog punt staan, bijvoorbeeld een dak van een huis en zorg dat je een Sniper en M4/Ak47 hebt. Nu kan je ze erg makkelijk allemaal overhoop knallen.

Anders doe je het Toreno-Minigun truukje. Ga naar Toreno's Mansion, pak de minigun en save. Pak weer de minigun en save, etc. Dit werkt alleen als je de missie "Vertical bird" hebt gedaan. Nu heb je zoveel kogels als je wilt en heb je binnen 5 minuten een gang gebied veroverd.

Link to comment
Delen op andere websites

thanx ,ik ga een leest tips maken ,alles samengevoegd

ik wil het voor de 100 % doen ,kan ik dan codes gebruiken ?

Je kan met codes 100% halen, maar soms kan je niet 100% halen door te gebruiken van cheats.

Je kan ook cheaten voor de lol en niet voor de missie's etc..

Alleen je mag niet opslaan na het cheaten.

Je mag zelf weten of je cheats gebruikt of niet, maar persoonlijk gebruik cheats nooit.(Dan is het niet leuk meer)

Je moet wel uitkijken dat er geen bug voorkomt in het spel als je cheat, want anders kan je de verhaallijn niet meer uitspelen bijvoorbeeld bij de missie Maddog, dan springt Maddog te vroeg of iets anders dergelijks.

Heel veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Anders doe je het Toreno-Minigun truukje. Ga naar Toreno's Mansion, pak de minigun en save. Pak weer de minigun en save, etc. Dit werkt alleen als je de missie "Vertical bird" hebt gedaan. Nu heb je zoveel kogels als je wilt en heb je binnen 5 minuten een gang gebied veroverd.

Dit ga ik straks even proberen! Ik moet nog een paar gebieden veroveren voordat ik 'End of the Line' kan doen, maar het lukt me niet echt. :$

Ik heb al geprobeerd om op hoge punten te zitten, maar dat werkt lang niet in alle gebieden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook in een hoekje gaan zitten, dan kijk je goed op de radar en zie je ze staan. Ze komen, schiet met het geweer op de Vagos/Ballas members. Ook is het handig om met 1 en dezelfde gun te schieten, dan gaat de Weapon Skill omhoog en kun je makkelijker mensen vermoorden. Heb je het op de PC dan moet je eens de toets C indrukken, dan gaat CJ gebukt zitten en blijft het richtje zo klein dat je mensen makkelijk vermoord.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

ga achter het wrak van een auto zitten en als je alle vijanden hebt afgeknalt moet je naar de kant kijken waar je wil dat ze NIET vandaan komen ze zullen daar niet vandaan komen maar langs de andere kanten dus als je achter een wrak zit en je alle poptjes dood hebt gemaakt kijk dan even naar achter.zo doe ik het altijd en ik ben nog maar 1 keer wasted geweest bij de hoods.

greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Megamaggot, kijk even naar de datum. In andere topics heb ik je ook al zien bumpen*, en dit gaat van over 6 maanden geleden. Als je naar de datum kijkt bij elk topics waar je van plan bent te posten, zal dit je niet overkomen. Want degene die deze vraag heeft zal het al lang weten, hoor, anders had hij dat wel gezegt. Check ook even de >Regels<.

*Wat is bumpen ?

Topicbumpen houdt in dat je reageert in een topic waar al heel lang niets gezegd is, waardoor dit topic weer bovenin de lijst komt te staan, en andere leden denken dat dit een actief topic is. Een topic bumpen met een onzinnig bericht is niet toegestaan, maar ook een topic bumpen met een antwoord op een vraag die lang geleden is gesteld heeft weinig zin, aangezien de topicstarter hoogstwaarschijnlijk al antwoord op zijn vraag heeft gekregen. Reageren op een oud topic omdat je echt iets interessants hebt te vertellen, of omdat je bijvoorbeeld ook antwoord wilt hebben op de vraag uit het topic is natuurlijk geen probleem.

Sorry dat ik als Moderator overkom, maar ik wou dit even melden. ;)

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Mijn tactiek is nogal roekeloos maar effectief:

Loop met een volle health, Armor en zoveel mogelijk AK munitie op de Vagos/Ballas af. Je maait ze zo neer. :D

Die tactiek werkt ook vaak bij andere spellen zoals MOH.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...