Jay; Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2008 Mijn tactiek is nogal roekeloos maar effectief:Loop met een volle health, Armor en zoveel mogelijk AK munitie op de Vagos/Ballas af. Je maait ze zo neer. Die tactiek werkt ook vaak bij andere spellen zoals MOH. Lees eens de bovenstaande post (boven jou post). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
halo_tez Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 vroeger stond ik sdcht bij een voedingzaak of ammu nation. als ik weinig leven heb ga ik daar binnen en koop een voeding of armor maar daarna als je al. allles onder de knie hebt is het zeer makkelijk en moet je niet dicht bij een winkel staan. en wat die hommie s betreft die heb ik niet nodig want ze zijn waardeloos ofwel gaan ze al bij de eerste golf al dood zonder iemand te vermoorden of verdwalen ze allemaal weg. dus vertrouw je hommies niet hoe sterk ze ook zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2008 Dit topic is exact drie jaar geleden geopend en is al meerdere keren gebumpt. De laatste bump werd gemaakt nadat iemand zeer duidelijk had uitgelegd wat "bumpen" betekent, dus wat dat betreft wordt hier waarschijnlijk iets niet begrepen. Wanneer een ander lid problemen met het overnemen van gangs heeft, dan kan diegene daar een nieuw topic over aanmaken. Deze gaat op slot, omdat het geen zin heeft om iemand te helpen die drie jaar geleden met dit probleem zat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts