Kloep Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Hey, Ik probeer een border om mijn sig te doen, maar het lukt niet. Ik maak een nieuwe layer aan, druk op CTRL+A, en vervolgens "bewerken", "omlijnen". Maar dan komt er geen rand, weet iemand wat ik verkeerd doe? Alvast Bedankt! Mvg, Kloep(ey) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Hey,Ik probeer een border om mijn sig te doen, maar het lukt niet. Ik maak een nieuwe layer aan, druk op CTRL+A, en vervolgens "bewerken", "omlijnen". Maar dan komt er geen rand, weet iemand wat ik verkeerd doe? Alvast Bedankt! Mvg, Kloep(ey) je doet het bijna goed maar als je bij dat Stroke Schermpje doet moet e bij die opties Inside aanvinken Reageren
Arthis Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ja, ik: Ik denk dat je de blending option , of de opacity (dichtheid voor jou) niet goed hebt staan. Als je bijv. een 1 px zwarte rand wil maak je dus een nieuwe layer --> doe je [CRTL] + [A] --> bewerken omlijnen voor jou. en dan zo: suc6 Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik heb het gevonden, het was niet de opacity, maar ik had Preserve Transparency aangevinkt. Dank je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.