Kloep Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Weer iets nieuws gemaakt, ben er zelf wel tevreden over Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Weer iets nieuws gemaakt, ben er zelf wel tevreden over ziet er echt schitterend uit hoor ik kan er niet veel over zeggen de tekst is net alsof het letters op de Bumper zijn alleen schittert de sig net iets teveel Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 ty Het is idd wel iets te fel Meer vote's? Reageren
Timske Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Weer iets nieuws gemaakt, ben er zelf wel tevreden over ziet er echt schitterend uit hoor ik kan er niet veel over zeggen de tekst is net alsof het letters op de Bumper zijn alleen schittert de sig net iets teveel Van die tekst? Ik vind het niet echt lijken alsof het op de bumper zit, misschien kun je het beter de volgende keer wat draaien.. En het is best fel ja.. 6/10 Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik vind hem eigenlijk niet zo mooi. Je effect is geweldig alleen overbelicht en dat verpest alles eigenlijk... Verder is je tekst gewoon niet goed geplaatst en lijkt het alsof het er op is geplakt. Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Je signature wekt wel de aandacht op, vooral de kleurtjes die je hebt gebruikt, maar als ik er langer naar kijk, ziet het er met name bij de voorkant (wiel, stuk bumper) er toch wel pixel achtig uit en dat staat niet erg mooi helaas. Je hebt waarschijnlijk geprobeerd om een soort verlichtings effect onder de auto te creëren. Ik had ooit is zo'n online spelletje gespeeld, waarmee je je auto kon tunen en kon showen, met ook zo'n licht onder de auto (hoe heet dat nou ook al weer? Glow?) In iedergeval vind ik dat niet helemaal geslaagd. Alhoewel het op het eerste gezicht er best mooi uitziet! Nog één opmerking je naam ''Kloep'' op de voorkant staat echt niet mooi, ten eerste heb je hem er niet helemaal mooi opgezet, kont niet goed overheen met de stand van de auto. Ten tweede pas je soort font (lettertype) er gewoon helemaal niet bij. Je font rechts boven, vind ik dan wel weer heel mooi. Beoordeling: Render: 7,0 Effecten: 7,4 Font: 6,0 Background: 6,5 Cijfer: 6,7 Reageren
Kloep Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 De font rechtsboven is van Lamborghini En ik heb niet echt geprobeerd om een lichteffect onder de auto te zetten, ik vond dit gewoon wel mooi Reageren
Kloep Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 zouden jullie deze ook willen raten? Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Niemand die deze wil raten??? Reageren
Indycar series Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik wel hoor. Ik vind hem eigenlijk best mooi, tenminste vind ik hem al stukken beter dan met de Audi A6. Ik ga hem beoordelen met dezelfde beoordeling als gammie_ : Beoordeling: Render: 7,8 Effecten: 8,0 Font: 6,5 Background: 7,5 Cijfer: 7,45 , dus ik rond omhoog af en je hebt een 7,5 Reageren
Jay; Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Een erg mooie signature Kloep. Ik weet best hoe moeilijk het soms kan zijn om een prachtige auto sig te maken en ik kan in ieder geval zeggen dat ik hem niet lelijk vind. Laten we beginnen bij de belichting. Ik vind dat je net iets te ver bent gegaan en dat hij hier en daar toch wat overbelicht is. Het geeft er een mooie draai aan, dat is waar. Maar het allemaal zeker iets minder. Verder vind ik niet dat je de sig erg spannend hebt gemaakt. Je hebt een stock, geresized, belichting, tekstje en een border. Als ik het zo bekijk is het voor mij allemaal iets te simpel en het zou dan ook mooier zijn als je iets spannend met de achtergrond had gedaan. Wat brushes of andere effectjes kunnen echt geen kwaad, zolang je het probeert. Voor de rest een keurige simpele border, maar je tekst ('The Car Dealers'), daar ben ik zeker niet enthousiast over. Hij komt niet naar voren, is niet goed leesbaar en de font is gewoon erg slechts uitgekozen. Ook je andere tekst ('Kloep') is zeker onder de maat qua plaatsing. Ik denk dat het vooral de bedoeling was om te laten lijken dat het bij de auto hoort, maar dat is zeker niet gelukt. Beter een goede plaatsing dan geen plaatsing. Verder een keurige signature op die minpunten na. Probeer dus voortaan iets verdere te gaan dan wat je nu hebt gedaan, des te spannender word het voor ons. Bewerkt: 28 augustus 2008 door Jay; Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Een erg mooie signature Kloep. Ik weet best hoe moeilijk het soms kan zijn om een prachtige auto sig te maken en ik kan in ieder geval zeggen dat ik hem niet lelijk vind. Laten we beginnen bij de belichting. Ik vind dat je net iets te ver bent gegaan en dat hij hier en daar toch wat overbelicht is. Het geeft er een mooie draai aan, dat is waar. Maar het allemaal zeker iets minder. Verder vind ik niet dat je de sig erg spannend hebt gemaakt. Je hebt een stock, geresized, belichting, tekstje en een border. Als ik het zo bekijk is het voor mij allemaal iets te simpel en het zou dan ook mooier zijn als je iets spannend met de achtergrond had gedaan. Wat brushes of andere effectjes kunnen echt geen kwaad, zolang je het probeert. Voor de rest een keurige simpele border, maar je tekst ('The Car Dealers'), daar ben ik zeker niet enthousiast over. Hij komt niet naar voren, is niet goed leesbaar en de font is gewoon erg slechts uitgekozen. Ook je andere tekst ('Kloep') is zeker onder de maat qua plaatsing. Ik denk dat het vooral de bedoeling was om te laten lijken dat het bij de auto hoort, maar dat is zeker niet gelukt. Beter een goede plaatsing dan geen plaatsing. Verder een keurige signature op die minpunten na. Probeer dus voortaan iets verdere te gaan dan wat je nu hebt gedaan, des te spannender word het voor ons. TY, maar Jay, heb je nu de audi of de lambo gerate? Het ging me nu nl meer om de lambo, en niet echt meer om de audi, maar als ik het zo lees, heb je tog de audi gerate. Niet dat het erg is, maar ikzelf vind de lambo wel mooier Bewerkt: 28 augustus 2008 door Kloep Reageren
Jay; Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 TY, maar Jay, heb je nu de audi of de lambo gerate? Ik heb zoals het hoort, de signature in de hoofdpost gerate. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 En als ik dan nog een afbeelding gerate wil hebben, kan ik dat in hetzelfde topic doen, staat in de regels, maar goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.