Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als je als dealer het verschil tussen een Audi A8 en een Audi A6 niet weet, moet je nog maar eventjes wat gaan leren over auto's. :7

Maargoed, even raten:

Eerlijk gezegt vind ik hem niet echt zo mooi van: "Wauw!"

De felle kleuren vind ik niet passen bij deze auto. De voor velg, de bumpers.. alles wordt nu eigenlijk minder aan de auto. Verder kon je KLOEP mischien wat mooier bij het kenteken plaatsen, want nu heb je het er maar gewoon opgezet en klaar.. Verder kon je mischien The Car Dealers

Leader

Wat groter maken, of een ander lettertype.

Cijfer: 5/10

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:
En als ik dan nog een afbeelding gerate wil hebben, kan ik dat in hetzelfde topic doen, staat in de regels, maar goed.

Ja dat zal allemaal best wel kunnen. Maar als ik een signature in de hoofdpost zie, die ik wel eens een rate wil geven, kijk ik niet het hele topic door of er nog één tussen staat. Maar goed, achteraf gezien had ik best kunnen zeggen wat ik aan het raten was al leek het me wel vanzelfsprekend.

Geplaatst:

op zich maakt het mij ook vrij weinig uit welke sig je rate, ze zijn toch allebei van mij met de nodige fouten die ik graag wil horen zodat ik ze kan verbeteren.

Geplaatst:
Voor die Lamborghini een ander topic aanmaken graag. ;)

Want de titel is: Audi A6

Ken je de regels niet ofzow? Ik kan die titel tog niet veranderen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...