NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Hier kun je Liedjes Posten die je gewoon Slecht vind. Regels: de Reugliere Forumregels. Niet meer dan 3 Posts geen filmpjes posten waarop het liedje op de ahtergrond draait dus het echte liedje. Je mag anderen Liedjes Raten maar je moet dan zelf ook een Liedje Posten Gebruik Deze Code: [b]Artiest:[/b] [b]Naam:[/b] [youtube][/youtube] [url=][b]LINK[/b][/url] [b]Waarom slecht:[/b] zo blijft het topic een beetje overzichtelijk Ik trap af: Artiest: Frans Bauer Naam:Heb je even voor mij. Link Waarom slecht: Ik hou niet echt van ditsoort liedjes ik kan er gewoon niet tegen zo slecht Bewerkt: 24 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Artiest:George Baker Naam:Una Poluma Blanca Waarom slecht:Zo oud! Reageren
Think Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Artiest:George BakerNaam:Una Poluma Blanca Waarom slecht:Zo oud! WTF Losers Die zanger heeft het gezicht van die ene in Men In Black; die wapenhandelaar wiens kop altijd teruggroeid. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Artiest:George BakerNaam:Una Poluma Blanca Waarom slecht:Zo oud! WTF Losers Die zanger heeft het gezicht van die ene in Men In Black; die wapenhandelaar wiens kop altijd teruggroeid. hier gaat al iemand in de fout: Je mag anderen Liedjes Raten maar je moet dan zelf ook een Liedje Posten Reageren
Dieko Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Artiest:Rick Astley Naam:Never Gonna Give You http://www.youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI Waarom slecht: Elke keer als ik een video klik op youtube krijg ik dit. Edit: Frans geef ik een 5 en George Baker een 8! Bewerkt: 24 augustus 2008 door Dieko Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Artiest:Lil' Wayne Naam:A Milli Waarom slecht: De Achtergrond is de hele tijd A Milli, A Milli, A Milli dat is toch geen Muziek? En dan gaat het Geluid harder, en dan gaat het Geluid weer zachter. Bewerkt: 24 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
FerryN Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Artiest:Lil' WayneNaam:A Milli Waarom slecht: De Achtergrond is de hele tijd A Milli, A Milli, A Milli dat is toch geen Muziek? En dan gaat het Geluid harder, en dan gaat het Geluid weer zachter. Vooral de laatste nummers van hem zijn bagger :duh: Reageren
Fyre Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Artiest: Yes-R Naam: Dubbel O http://www.youtube.com/watch?v=SuFa49ofn_c Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien. Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af. Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 artiest: ali b naam:ey yo yo yo waarom slecht: wannebee gangster en een beetje stoer doen terwijl ze het niet zijn en een k*t genre Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 artiest: ali b naam:ey yo yo yo waarom slecht: wannebee gangster en een beetje stoer doen terwijl ze het niet zijn en een k*t genre Foute ID Reageren
timwing Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Hmmm, waar zal ik beginnen? Ik heb vooral de pest aan van die typisch hollandse nummers van frans bouwer enzo. Ook van dat rap, heb ik echt een hekel aan... Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Hmmm, waar zal ik beginnen? Ik heb vooral de pest aan van die typisch hollandse nummers van frans bouwer enzo. Ook van dat rap, heb ik echt een hekel aan... Ik sluit me maar bij je aan Bewerkt: 24 augustus 2008 door GTAgangsta Reageren
Vegeta Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Artiest: Yes-RNaam: Dubbel O http://www.youtube.com/watch?v=SuFa49ofn_c Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien. Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af. Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. Die liedje is niet zo hard gemaat , maar ik kom uit oost junk ! Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap. En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt ! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 (bewerkt) Hmmm, waar zal ik beginnen? Ik heb vooral de pest aan van die typisch hollandse nummers van frans bouwer enzo. Ook van dat rap, heb ik echt een hekel aan... Hmmm, waar zal ik beginnen? Ik heb vooral de pest aan van die typisch hollandse nummers van frans bouwer enzo. Ook van dat rap, heb ik echt een hekel aan... Ik sluit me maar bij je aan Artiest: Yes-RNaam: Dubbel O http://www.youtube.com/watch?v=SuFa49ofn_c Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien. Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af. Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. Die liedje is niet zo hard gemaat , maar ik kom uit oost junk ! Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap. En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt ! Allemaal mensen die de Topic Regels overtreden: Regels:de Reugliere Forumregels. Niet meer dan 3 Posts per persoon per dag geen filmpjes posten waarop het liedje op de ahtergrond draait dus het echte liedje. Je mag anderen Liedjes Raten maar je moet dan zelf ook een Liedje Posten Gebruik Deze Code: [b]Artiest:[/b] [b]Naam:[/b] [youtube][/youtube] [url=][b]LINK[/b][/url] [b]Waarom slecht:[/b] Bewerkt: 24 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren
FerryN Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Artiest: Yes-RNaam: Dubbel O http://www.youtube.com/watch?v=SuFa49ofn_c Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien. Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af. Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. Die liedje is niet zo hard gemaat , maar ik kom uit oost junk ! Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap. En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt ! Weet je wel wat een junk is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.