Jump to content

Slechte Liedjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier kun je Liedjes Posten die je gewoon Slecht vind.

Regels:

de Reugliere Forumregels.

Niet meer dan 3 Posts

geen filmpjes posten waarop het liedje op de ahtergrond draait dus het echte liedje.

Je mag anderen Liedjes Raten maar je moet dan zelf ook een Liedje Posten

Gebruik Deze Code:

[b]Artiest:[/b]
[b]Naam:[/b]
[youtube][/youtube]
[url=][b]LINK[/b][/url]
[b]Waarom slecht:[/b]

zo blijft het topic een beetje overzichtelijk

Ik trap af:

Artiest: Frans Bauer

Naam:Heb je even voor mij.

Link

Waarom slecht: Ik hou niet echt van ditsoort liedjes ik kan er gewoon niet tegen zo slecht

Bewerkt: door zamg0d1
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

8

• Vegeta

4

• FerryN

4

• Honkbal95

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Artiest:George Baker

Naam:Una Poluma Blanca

Waarom slecht:Zo oud!

WTF :?:schater: Losers ^_^

Die zanger heeft het gezicht van die ene in Men In Black; die wapenhandelaar wiens kop altijd teruggroeid.

Geplaatst:
Artiest:George Baker

Naam:Una Poluma Blanca

Waarom slecht:Zo oud!

WTF :?:schater: Losers ^_^

Die zanger heeft het gezicht van die ene in Men In Black; die wapenhandelaar wiens kop altijd teruggroeid.

hier gaat al iemand in de fout:

Artiest:Lil' Wayne

Naam:A Milli

Waarom slecht: De Achtergrond is de hele tijd A Milli, A Milli, A Milli dat is toch geen Muziek? En dan gaat het Geluid harder, en dan gaat het Geluid weer zachter. :7

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
Artiest:Lil' Wayne

Naam:A Milli

Waarom slecht: De Achtergrond is de hele tijd A Milli, A Milli, A Milli dat is toch geen Muziek? En dan gaat het Geluid harder, en dan gaat het Geluid weer zachter. :7

Vooral de laatste nummers van hem zijn bagger :7:duh::7:duh: :duh: :duh::7:duh::7

Geplaatst:

Artiest: Yes-R

Naam: Dubbel O

http://www.youtube.com/watch?v=SuFa49ofn_c

Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( :7 ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien.

Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. :7 Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af.

Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. :(

Geplaatst:

artiest: ali b

naam:ey yo yo yo

waarom slecht: wannebee gangster en een beetje stoer doen terwijl ze het niet zijn en een k*t genre

Geplaatst:

artiest: ali b

naam:ey yo yo yo

waarom slecht: wannebee gangster en een beetje stoer doen terwijl ze het niet zijn en een k*t genre

Foute ID

Geplaatst:

Hmmm, waar zal ik beginnen? :puh:

Ik heb vooral de pest aan van die typisch hollandse nummers van frans bouwer enzo. Ook van dat rap, heb ik echt een hekel aan...

Ik heb vooral de pest aan van die typisch hollandse nummers van frans bouwer enzo. Ook van dat rap, heb ik echt een hekel aan...

Ik sluit me maar bij je aan ^_^

Bewerkt: door GTAgangsta
Geplaatst:

Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( :7 ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien.

Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. :7 Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af.

Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. :(

Die liedje is niet zo hard gemaat , maar ik kom uit oost junk ! Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap. En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt !

Ik sluit me maar bij je aan ^_^

Die liedje is niet zo hard gemaat , maar ik kom uit oost junk ! Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap. En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt !

Allemaal mensen die de Topic Regels overtreden:

Regels:

de Reugliere Forumregels.

Niet meer dan 3 Posts per persoon per dag

geen filmpjes posten waarop het liedje op de ahtergrond draait dus het echte liedje.

Gebruik Deze Code:

[b]Artiest:[/b]
[b]Naam:[/b]
[youtube][/youtube]
[url=][b]LINK[/b][/url]
[b]Waarom slecht:[/b]

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Weet je wel wat een junk is?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...