Jump to content

Slechte Liedjes

Recommended Posts

Geplaatst:
Artiest: Yes-R

Naam: Dubbel O

http://www.youtube.com/watch?v=SuFa49ofn_c

Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( :7 ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien.

Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. :7 Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af.

Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. :(

Die liedje is niet zo hard gemaat , maar ik kom uit oost junk ! Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap. En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt !

Weet je wel wat een junk is?

Ik zie het in ieder geval als een belediging

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickyHendriks

8

• Vegeta

4

• FerryN

4

• Honkbal95

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Waarom slecht: Fucking trieste zooi. Een beetje met honkbalknuppels lopen pimpen, een beetje 'coole' ( :7 ) gebaren lopen maken, en simpelweg gewoon er gangster uit willen zien.

Ik stel voor dat we die straat (die je nog ziet staan ook) vol plaatsen met een mijnenveld. Amsterdam oost. :7 Helemaal tegen de vlakte ermee, huppa, ben je er van af.

Alleen jammer van de mensen die daar niet bij willen horen dan ook de dupe zijn. :(

Die liedje is niet zo hard gemaat , maar ik kom uit oost junk ! Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap. En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt !

willen jullie je eens aan de topic regels houden want nu word het topic volgespamt door onder andere:

• Rates zonder Nieuwe Liedjes
  • Mij door Regel Herrinnering

Geplaatst:

Junk is geen belediging,

Het is een ander woord voor Heroïne, Junky is een persoon die Heroïne verslaafd is.

Waarom schelden met iets als je niet weet wat het is?

Geplaatst:

Junk is geen belediging,

Het is een ander woord voor Heroïne, Junky is een persoon die Heroïne verslaafd is.

K weet wat t is maar in mijn zin gebruikte ik het als een belediging,

Ik vind : Fuck with dre day de slechtste liedje !!

Geplaatst:
Junk is geen belediging,

Je weet het zelf schijnbaar ook niet.. De van dale bied uitkomst:

junk (de m; junks)

1 drugsverslaafde

2 (informeel) rommel

Het is dus een drugsverslaafde, het hoeft niet eens aan heroïne.

Geplaatst:
Junk is geen belediging,

Je weet het zelf schijnbaar ook niet.. De van dale bied uitkomst:

junk (de m; junks)

1 drugsverslaafde

2 (informeel) rommel

Het is dus een drugsverslaafde, het hoeft niet eens aan heroïne.

Wikipedia(Engelse):

The word junkie (or junky) was initially used to describe a heroin addict, “junk“ being a slang term for heroin. However, as the term gained currency, enthusiasts in any specific area began to call themselves “junkies“, as in the phrases “science fiction junkie“ or “political junkie“.

Bron: Klik hier

Geplaatst:
Artiest: De jeugd van tegenwoordig

Naam: sjenkie in de koelkast

http://nl.youtube.com/watch?v=VQmp9m2EDi4

Waarom slecht: Geen uitleg nodig toch? :7

rap is ook slecht

HOu EENS AAN DE REGELS ALLEMAAL:

Regels:

de Reugliere Forumregels.

Niet meer dan 3 Posts

geen filmpjes posten waarop het liedje op de ahtergrond draait dus het echte liedje.

Je mag anderen Liedjes Raten maar je moet dan zelf ook een Liedje Posten

Gebruik Deze Code:

[b]Artiest:[/b]
[b]Naam:[/b]
[youtube][/youtube]
[url=][b]LINK[/b][/url]
[b]Waarom slecht:[/b]

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan beter de regels veranderen want dit gaat niet werken hoor.

Nightwish

Amaranth

Kerk gejank...

Oja, ik heb ook een hekel aan Miley Cyrus =]

Bewerkt: door QuaZ
Je kan beter de regels veranderen want dit gaat niet werken hoor.

Nightwish

Amaranth

Kerk gejank...

Oja, ik heb ook een hekel aan Miley Cyrus =]

ik vind deze anders wel vet hoor ^_^

maar die stem is zwaar waardeloos maar de achtergrond muziek is wel mooi

Nieuwe:

Artiest: Angefist

Liedje:Spook

waarom: GEWOON ZWAAR BAGGER

EDIT: Kijk zo hoort nou een Rate-post eruit te zien

Bewerkt: door zamg0d1

Lil wayne - Lollipop

Lil wayne - Lollipop

is me niet gelukt om youtube ding te plaatsen maar heb wel link voor jullie

vind het gewoon bagger nieuwe nummer van hem is al iets beter :Y

Bewerkt: door AXIO
Luister maar is naar ' Ik heb schijt ' , die is pas gek gap.

Yep, ken ik. Ook enorm triest, alhoewel iedereen wel wat tegen de overheid heeft. Niet iedereen kan geheel zijn zin krijgen in NL, dan moet een bepaalde groep de touwtjes in handen hebben, en de rest is dan maar de dupe. En dat is vroeger HEEL vaak gebeurd, en dat was allemaal pure ellende.

En ze zijn neit alleen in liedjes zongenaamd gangster ze doen die dinge ook echt !

No shit.

En dat is dus de reden waarom ik die klotehoop weg wil hebben. Wie hier zit te wachten op een Nederlandse Getto? Ik niet...

Wat is daar zo cool aan om met een honkbalknuppel over straat te banjeren? Wat is er zo cool aan om je zo gigantisch debiel te gedragen, en aan iedereen schijt hebben op je makkers na?

Fucking uitschot is het.

Ik verander mijn mening niet, die zooi mag tegen de vlakte.

En wat nou jammer is, is dat er ook gewoon degelijke mensen daar leven, die zijn de dupe van dit soort gekut.

Bewerkt: door Fyre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...